Stau în pat somnul nu vine,
Ţintă, ochii în tavan.
Mă gândesc cu dor la tine,
Inima n-ascultă iar.

Îi spun inimii să tacă.
Să nu ardă pentru tine.
Ea ştie doar să te placă.
Şi nu îi pasă de mine.

Te port mereu printre gânduri.
Sufletul de tine-i plin.
Când aştern aceste rânduri,
Tu curgi, dulciul meu venin.

Sar din pat aprind lumina.
Parcă era umbra ta.
Privesc gol, m-apucă vina,
C-ai plecat din lumea mea!

Privesc cerul, văd o stea.
Nu e rece, ci-mi zâmbeşte.
În zâmbet, privirea ta,
Ce-mi spune că mă iubeşte.

Număr stelele pe cer.
Şi adorm ganduri-frumoase_2b8553c4d82f2c-cropcu tine în gând.
Unele din ele pier,
Dar iubirea mea nicicând.

Şi rămâne scris în ele.
Dragostea care ţi-o port.
Tu eşti în visele mele,
Şi-mi dai în viaţă un rost.

Mă ridic, atunci când cad.
Luminat de chipul tău.
În viaţă mai fac un pas,
Că tu eşti norocul meu!

DE
VALY PLUGAR, 15 IANUARIE 2015

