Au înflorit iar trandafirii,
În iarna plină de omăt.
Gerul, i-au îngheţat spinii,
Şi-n ei, pe tine eu te văd.

O floare răsărită din iubire,
Udată cu lacrimile mele.
Un parfum plin de fericire.
Răspândit,în nopţile cu stele!

Mai ţii minte tu iubito?
Prima floare a dragostei!
Din durere răsărită,
Dar având parfum de tei!

La fântână, pe o bancă,
Un sărut eu ţi-am furat.
Şi din ochi o lacrimă,
Ce frumos m-a îmbătat!

Un sărut care mă arde,
Deşi anii au trecut.
Tu iubito eşti departe,
Numele îl port în sărut!

De dor greu şi aşteptare,
Inima moare încet.
Pentru tine mândră floare,
Tu ai plecat, eu te aştept!

Într-o lume fără vise,
Eu visez numai la tine.
Pe cărări de doruri triste,
Dragostea-n viaţă mă ţine!

Ai tăi ochi fermecători,
Inima mi-a răscolit.
Mai ţii minte câţi fiori
Ne-a făcut viaţa un vis?

DE
VALY PLUGAR,11 IANUARIE 2014cadouri-valentine-s-day

