Eu îmi trăiesc viaţa aşa cum ştiu şi pot.
Iubesc,râd, plâng,cad şi mă ridic.
Sunt multe pe care le fac fără rost,
Dar pot liniştit, noaptea să mă culc.

Încerc să trec prin viaţă, ştiu că nu-i poveste.
Când destinul mă loveşte crud.
Cred în bine,Dumnezeu zâmbeşte,
Stă lângă mine şi-mi ia din ce m-a durut!

Lacrime de curg pe obrazul meu,
Le accept ca parte din viaţă.
Dar sunt fericit,când văd chipul tău,
Ce mă priveşte zâmbind, în zori de dimineaţă!

Am învăţat să apreciez ce am lângă mine.
Şi iubirea-n jur, cu dragoste să o împart.
Ştiu că viaţa asta, veşnic nu va ţine,
Însă e frumoasă,un dar minunat!

Poate am duşmani,prieteni,poate n-am.
Unii m-au trădat, alţii m-au minţit.
Vânturile vieţii nu-s nicicând în van,
Şi mi-am dat seama, ce mult m-au întărit!

O viaţă,iubire şi dragoste eu port.
Mergând, zâmbind pe drumul meu.
Ştiu că destinul meu are un rost,
Iar dacă mă pierd, m-ajută Dumnezeu!

DE
VALY PLUGAR 30 DECEMBRIE 2014viata-este-precum-o-melodie-frumoasa-numai-versuri_c79a6de2d14271

