E atât de frumos să găseşti sentimentul pierdut.
E atât de frumos să oftezi după primul sărut.
E atât de frumos să iubeşti şi să fii iubit,
E atât de frumos să fii fericit!

E atât de frumos în braţe să te ţin.
E atât de frumos când vorbe dulci îţi spun.
E atât de frumos când dragostea îmi dai,
E atât de frumos când eşti colţ de rai!

E atât de frumos iubirea să curgă.
În inima ta frumos să ajungă.
E atât de frumos când buzele-ţi sărut,
E atât de frumos, când mă simt zburând.

Ca norii sufletu-mi pluteşte,
E atât de frumos, eşti cea ce mă iuvoi iubi mereubeşte.
Rază de lună, în răsărit de soare,
Eşti atât de frumoasă,eşti nemuritoare.

E atât de frumos când stele de lumină,
Cad în sufletul tău, o fericire plină.
Ele desenează chipul meu,
E atât de frumos, mă farmeci mereu!

DE
VALY PLUGAR 19 DECEMBRIE 2014

