Îmbracă-te în alb,scumpă Românie!
Că fii,tăi,te sărbătoresc!
Vântul să fluture,tricolorul, peste -n treaga glie,
Din glasuri să răsune, cuvântul te iubesc!

Chiar dacă fulgii de zăpădă lipsesc şi pământul nu este îmbrăcat..în alb,prima zi de iarnă aduce ziua naţională a ţării noastre. Oriunde vă veţi afla, nu contează în ce colţ al lumii, oricum vă veţi simţi, să ne dăm mână într-o oră a bucuriei, a deznădejdii, a tristeţii, a durerii, a orice vreţi, numai să ne dăm mâna şi să nu uităm că azi suntem toţi români, indiferent de statut sau culoare politică!E ziua noastră, a tuturor românilor; deşi afară e frig, în sufletele noastre să fie vară, şi mândria de a fi român, să fie mai puternică decât situaţia economică, din ţară!Te iubesc ROMÂNIE, ca pe un răsărit de soare, vă iubesc dragi ROMÂNI, oriunde vă aflaţi!Să se audă româneşte în orice colţ din lume!

Te iubesc ROMÂNIE,
Că eşti ţara mea!
Tu-mi dai mândrie,
Eu ,credinţa mea!

Oriunde -n lume m-aş duce,
Ca acasă nu găsesc
Veselie, vorbă dulce,
Pe pământul românesc!

Am mândria de român!
În suflet o port cu fală!
De păşesc pe un alt drum,
Nu-mi fac ţara de ocară!
LA MULŢI ROMÂNIE!LA MULŢI ANI, DRAGI ROMÂNI!
Valy Plugarde-1-decembrie-la-multi-ani-tuturor-romanilor_2a3a641dc3f1da

