Un băiat se îndrăgosteşte de o fată, dar ea nu simţea la fel;îl plăcea doar ca prieten şi ca să nu strice frumoasa prietenie dintre ei îi spune:
-Poate într-o zi destinul ne va oferi altceva, la amândoi,până atunci, doar ,să sperăm că dragostea ta, nu se va schimba.
Dându-şi seama că ,prin răspunsul ei,fata nu simţea la fel, a rămas lângă ea fără să-i mai vorbească de sentimentele lui.
În fiecare zi în care se vedeau,el îi aducea o floare,ştiind ce mult iubeşte, ea ,florile.
Într-o zi drumurile lor se despart, el plecând la muncă în alt oraş.Şi-au luat rămas bun cu ochii plini de lacrimi, şi cu speranţă în suflet că se vor vedea…curând.
Din oraşul în care lucra,îi trimitea,aproape ,zilnic, felicitări,pe care erau desenate flori.
Inima fetei s-a schimbat, dorul de el a pus stăpânire pe ea..şi abia aştepta ziua să-l vadă.
Într-o zi se produce o explozie, de gaz, la locul său de muncă, în care el rămâne..aproape orb.Este internat de urgenţă la spital, pentru ai fi trataţi ochii.Neputând să-i mai trimită felicitări,fata şi-a dat seama că ceva nu-i în regulă, cu el.
Într-o zi,întră cineva ..în salonul lui.Deşi ochii îi erau bandajaţi,a recunoscut-o.
-Bun venit, deşi mi-ar fi plăcut să nu mă vezi niciodată aşa, îi spune, strigând-o pe nume.Emare_pns-482279a rămâne foarte surprinsă.
-De unde ai ştiu că sunt eu?
-Nu te-am putut vedea cu ochii, te-am văzut ..cu sufletul,pentru că am lipit chipul tău,în inima mea, încă din ziua în care te-am cunoscut.Ea a zâmbit..fericită, ştia că dragostea lui este adevărată,apoi strângându-l în braţe, îi spune:
-Din ziua în care ai plecat,am făcut din gândurile mele un paradis, în care oaza de linişte şi iubire..eşti tu!
-Casa mea, e inima ta;deşi ţi-am spus doar o singură dată că te iubesc,vorbele acestea am să ţi le demonstrez..o viaţă întreagă!
Şi-a revenit cu ochii,iar paradisul iubirii, nu a dispărut niciodată din viaţa lor!

DE
VALY PLUGAR 25 NOIEMBRIE 2014

