Cerul ,uneori, e plin de praf.
Mă întreb, dacă capăt are.
Ştiu că pământul, de mii de ani,
Se învârte lângă soare.

Calc pe el,raza mă arde.
Viaţa, nu ştiu unde mă duce.
Undeva în lume zace,
Fata ce o văd în vise.

Cu sufletul pur şi cald.
Răcoreşte lumea mea.
În dorinţe de mă scald,
Ea cu ele mă îmbrăca.

Mi-ai oprit lacrima de pe faţă.
Apărând în visul meu.
Lumea pare mai frumoasă,
Sedusă de chipul tău!

Trăiesc clipa, încălzit la sânul tău.
Mângâiat, de vorbe muzicale.
Nu mă gândesc la ce va fi rău,
Sau la zilele, în care era dor şi jale.

Azi ochii tăi încă-mi seduc inima.
Îţi iubesc fiecare răsuflare.
N-am să-mi păzesc,niciodată, dragostea,
Că doar e lumina de la soare!

Poate mulţi te vor iubi,
Oceanul fericirii să-l împartă.
Însă un nume, întotdeauna, vei rosti,
Al meu, din îndepărtata astră!

Născut să-ţi cânte iubirea.
Prinsă în zâmbetul tău fermecător.
O stea ,ce luminează, îi fericirea,
Când mă priveşti, cu ochii plini de dor.

Primul sărut al dimineţii,
Când ceaţa se ridică,thumb-1400x733 uşor.
Într-o lume crudă dar şi rece,
Rămâi tu fata, de dincolo de nori!

DE
VALY PLUGAR 24 NOIEMBRIE 2014

