O fată participă la un concurs, pentru un loc de muncă, pe care şi-l dorea,din suflet, să-l câştige…!Din nefericire, îl pierde,,,altă fată câştigând concursul.Cu lacrimile curgându-i de amărăciune, merge să o felicite ,pe câştigătoasre, spunându-i:
-Felicitări, l-ai câştigat pe merit, dar pentru mine acest eşec înseamnă o înfrângere, pe care nu o voi uita niciodată, o înfrângere care m-a făcut să-mi pierd toate visele.
Cealaltă, o priveşte, lung, trist ..apoi prinzând-o de mână, îi spune:
-Înfrânt nu eşti când ai anumite esecuri în viaţă, cu adevărat eşti înfrânt când ţi-ai pierdut visele, când renunţi la ele;mi-am dorit să fac această meserie,dar am câştigat acest ..concurs, după a 4 a încercare,crezând în mine şi visul meu!

DE
VALY PLUGAR 24 NOIEMBRIE 2014MAREANOAPTEAINSINGURATATE....

