S-au îndrăgostit de adolescenţi şi s-au mutat împreună, la părinţii lui.Deşi lumea nu agrea faptul că s-au mutat împreună atât de tineri, mama lui,o femeie cu adevărat ,mamă ,era încântată de relaţia lor.La orice comentariu, din partea rudelor sau prietenilor, spunea:
-Mă bucur că a cunoscut această fată minunată,pentru că era să-l scap din mână, întrând într-un anturaj,certat cu .legea;Ea l-a schimbat,aducându-l pe drumul drept!
După ce au terminat liceul el a reuşit la academia de poliţie, iar Ea..studentă, în oraşul natal.
Luându-şi rămas bun, cu lacrimi în ochi, jurându-şi iubire veşnică, el pleacă..la academie.
Vorbeau zilnic la telefon, îşi trimiteau mesaje şi dragostea lor părea că curge la fel.
Dintr-o dată toate acestea s-au rărit,pentru că lui i s-au aprins călcâiele după o colegă,îndrăgostindu-se nebuneşte de ea.Fata simţea la fel, iar singurul lucru care-l chinuia ..era conştiinţa, ştiind că îşi înşeală ..iubita de acasă.
Într-o zi părinţii lui se trezesc cu el..acasă fără să anunţe, iar EA…s-a topit de fericire, când l-a văzut.
Privind-o rece, îi spune:
-Am venit pentru că vreau să ne despărţim;m-am îndrăgostit de alta ,o iubesc şi ea simte la fel.
Deşi cerul s-a prăbuşit peste EA,nu a vărsat o lacrimă,doar se clătina pe picioare;nici măcar lămuriri nu a cerut.Părinţii lui au fost aşa de revoltaţi, încât mamă-sa i-a tras o palmă,care a durut-o,tot pe ea.
-Ştii câte nopţi a plâns fata asta după tine şi că se topeşte pe picioare, de dorul tău?Şi tu vrei să o arunci ca pe o măsea…stricată?Unde-i dragostea cea nebună,care te-a făcut să o aduci în casa noastră?
Nimic nu l-a putut convinge şi s-au despărţit.
-Îţi urez să fii fericit şi să nu treci niciodată prin ce trec eu acum, îi spune ..EA,încercând să fie tare;când vei veni data viitoare acasă, în camera noastră vei găsi doar..amintiri, pe mine, niciodată.
S-a întors la academie şi la proxima vacanţă a plecat cu noua lui iubită, la ea acasă.Acolo a simţit că este folosit…ca să facă gelos pe fostul ei iubit, pe care încă îl iubea.Având o discuţie cu ea, colega lui recunoaşte că nu-l iubeşte ci doar s-a simţit atrasă  de el,că-l  iubeşte, puternic, pe .fostul.
Plin de amărăciune, îşi sună cel mai bun coleg şi merge la el, neavând curaj să meargă,acasă.
Pe părinţi îi minţea de câte ori vorbea cu ei la telefon,spunându-le că-i fericit CU NOUA LUI IUBIRE,deşi în sine lui ştia că nu se poate întoarce acasă, fiind prea multe amintiri de la cea pe care a iubit-o şi apoi părăsit-o,pe care o dorea, iar, şi care, cum i-au spus părinţii, a plecat din casa lor!
La un an de zile, de la ultima vizită acasă..se întoarce,era total schimbat, faţă de cel care care a plecat, să-şi creeze viitorul.Cu tristeţe în ochi şi zâmbet..trist pe chip,îşi îmbrăţişează .cu iubire, părinţii..cu ochii,parcă, căutând ceva.După ce mai stau la poveşti….merge în camera….amintirilor…să se odihnească.Spre surprinderea lui…camera era plină de fotografiile lor, lucrurile ei,de tot ce ţinea de EA, inclusiv..parfumul ei.Fuge rapid…în curte-stăteau la casă-iar la o masă părinţii lui şi EA…pregăteau un grătar, de bun venit.Mut de uimire, nu are timp să-şi revină, că EA, SE ARUNCĂ DE GÂTUL LUI,ÎN HOHOTELE DE RÂS ALE PĂRINŢILOR, SPUNÂNDU-I;
-Dacă tu m-ai părăsit nu înseamnă că te-am părăsit şi eu,chiar ai crezut că renunţ aşa de uşor la tine?Am avut cel mai mare aliat pentru dragostea mea…pe mama.ta.Uită-te în ochii mei şi spune-mi că nu mă iubeşti.
O strânge în braţe, cu foc , cu dorul disperării, trădării şi prostiei pe care a făcut-o şi o sărută , pierzându-se în dulceaţa buzelor ei, miere, care le-a legat inima!
După ce focul pasiunii se mai potoleşte,o priveşte..vinovat, dar cu ochii strălucind de iubire, spunându-i:
-Am greşit când te-am părăsit, dar poate asta a fost piatra de încercare a dragostei noastre!Ceea ce mă surprinde cel mai mult este când te-ai întors, în casa părinţilor mei!
Ei încep să râdă ,iar EA, spune:
-Să mă întorc? de unde?Nu am fost plecată niciodată din casa voastră, părinţii tăi m-au convins să rămân..fiind foarte siguri că eu îţi sunt dragostea ta şi destinul ne va uni, iar.Noi am ştiut viaţa ta…pas cu pas, chiar dacă nu ai dat un an pe acasă.Chiar ai crezut că noi 652x450_103564-ce-simte-si-cat-minte-in-functie-de-cum-te-saruta vom fi nepăsători, la viaţa ta?
S-au îmbrăţişat ,din nou, cu dragoste, mulţumindu-le părinţilor că nu a lăsat-o să plece,dându-şi seama,chiar dacă târziu, că EA, este viaţa lui!
S-au căsătorit, după terminarea academiei, s-a mutat acasă ,iar azi au o fetiţă de 8 anişori!

DE
VALY PLUGAR 13 NOIEMBRIE 2014

