Ai apărut în prag de toamnă.
Cu zâmbet,misterios, de nicăieri venind!
Mister şi strălucire, tu tânără doamnă,
Când ochii tăi, de dragoste-au vorbit!

De ajuns a fost o clipă, în ochi să te privesc,
Să simt că timpul, în loc s-a oprit.
O clipă-n care, să ştiu că te iubesc.
Şi pierdut în vise,să-ţi spun bine-ai venit!

Căutam ceva, ce poate n-am avut.
Sorbit, încet, de a ta privire.
Un suflet, din cenuşă renăscut,
Şi presărat, cu flori de fericire!

Când parfumul tău îmi îmbată simţul,
Şi respiraţia. mă face să plutesc.
Uit de toate, îmi curge doar gândul,
La tine, fata ce o iubesc!

M-am renăscut din a ta privire,
Ce din durere m-a salvat!
Fecioară albă-n strălucire,
Ce în prag de toamnă, ai picat!

O inimă ce bate pentru tine,
Presărată, cu florea de cireş!
În alb ,strălucitor,sufletul îmi ţine,
Că l-ai învăţat, să te iubesc!

DE
VALY PLUGAR 6 NOIEMBRIE 2014uneori-si-iubirea-miroase-a-toamna-si-sufletul-pri_298b2710723ae5

