Mă întreabă marea, mă întreabă vântul,
De ce zâmbesc atât de trist.
Tac, dar vorbeşte gândul,
Ce dor mi-e, de ceea ce-am iubit.

Inima mea, cristale de lumină,
Ţi-am dăruit-o,oare, prea uşor?
Credeam că veşnic o să ţină,
O dragoste , cu patimă şi dor!

Dar azi au rămas frumoase amintiri,
Udate cu roua dimineţii.
O poză, fericirea a doi miri,
Şi-un cântec, din glasul tinereţii!

Suflet,plin,de vorbe care dor,
Mângâiat de vorbe de iubire.
Pierdut în vise ce nu mor,
Îţi vorbeşte-n taină, doar de fericire!

O parte a vieţii,scrisă de destin,
Îndepărtată-n timp,cu suflet arzând.
O picătură de venin
Eşti tu,eu, spre tine alergând!

Lacrimi de ploaie,în fulgii de nea.
A îngheţat,uşor,sufletul meu!
E gol şi aştept primăvara,
În care verde, e surâsul tău!

DE
VALY PLUGAR 3 NOIEMBRIE 2014angel

