Pribegesc în gânduri pierdut.
Am uitat numele meu.
Un nume cu ardoare șoptit,
Mă încântă, că-i numele tău.

Ți-am simțit lacrimile rănite,
Care-n inima mea ardeau.
Și buzele prea ofilite,
Ce după sărutări tânjeau!

Ai furat frumosul, din sufletul meu.
Punându-l în inima ta.
Tot ce în viață,îți era greu,
A dispărut, având inima mea!

Ești un vulcan,ce erupe iubire,
Cu lava ei,îmi aprinzi inima.
Un bob de rouă-n strălucire,
Și întotdeauna, umbra mea!

Tu porți în priviri un paradis,
În care este casa mea.
O planetă, ca din vis,
Atât e dragostea ta!

Când sunt topit, ca lumânarea,
Mă răcorești la al tău piept.
Nu/i potolește nici măcar marea,
Fiorii în mii,ce ard încet!

Prin valuri de iubire,
Sub lună să înotăm!
În oceanul fericirii,
Zilnic,noi, să ne scăldăm!

O florea îți dăruiesc,
Din suflet, cu iubire.
Iar tu, duios, îmi zâmbești,
Pierdută-n fericire!

DE
VALY PLUGAR 31 OCTOMBRIE 2014Cum-iti-dai-seama-daca-e-dragoste-sau-doar-pofta-trupeasca_9285f118e5

