Noaptea încet pământul îl cuprinde.
Strălucitoare stele,pe cer, frumos, apar.
Într-o casă, în pat se întinde,
Fata pe care, de mult o visam!

Aş fi vrut ca noaptea în veci să nu dispară!
Să rămân în vise, legănat cu dor.
Să îi spun, ca să nu mă doară,
Că-i iubesc surâsul, până am să mor!

Cunună de flori, din a mea iubire,
În păr am să-i prind,privind-o cu foc!
Să-nvăţăm,în doi,cuvântul fericire,
Inima să rămână,numai într-un loc!

Iubirea mă îmbată, când tu îmi zâmbeşti.
Te simt surâzând în petale de flori!
Mângâiată de vânt, spre mine alergi,
Că dragostea, te-a învăţat să zbori!

Tu ai aprins iubirea, eu marea-ţi dăruiesc!
Să ne regăsim în răsărit şi apus de soare!
Eşti cea specială,tot ce îmi doresc,
Eşti dragostea, mea,thumb-1400x733 nemuritoare!

Noaptea trece,mă trezesc zâmbind.
O lacrimă apare-n ochii mei.
E de fericire,mă face să plâng,
Dar n-o şterg, că este chipul ei!

DE
VALY PLUGAR 28 OCTOMBRIE 2014

