Nu eram bolnav, dar mă durea totul;nu aveam semne pe corp,dar aveam cicatrici în suflet.Într-o stare totală de amărăciune am intrat în casă, dar poftă de mâncare n-am avut;mă întrebam de ce această stare…şi mi-am amintit.Am avut o discuţie cu cineva în contradictoriu,el arunca vorbele tăindu-mi sufletul ca un diamant, iar eu doar îi răspundeam..căutând cuvinte frumoase şi argumente, cât de cât, logice, dar de multe ori, totul este de prisos iar cel deştept…cedează!Am cedat cu–mintea, dar sufletul mă durea!
După un timp de gândire, când starea de durere s-a mai potolit, am ajuns la concluzia că eu am ..greşit.
Am greşit că am permis unui om să mă rănească, deşi nu i-am greşit cu nimic,am uitat că sunt oameni care nu ştiu sau nu vor să ştie de calea comunicării, şi în loc să-i întorc spatele după primele vorbe jignitoare, m-am complăcut în argumente, care pentru unii nu au nici o valoare, neprivind, niciodată, în părţi..ci doar înainte!A depins de mine să nu am o zi proastă,dar mi-am făcut-o;am uitat că pe drumul frumos sau cu spini,al vieţii,numai de noi depinde în cine să avem încredere,pe cine să avem lângă noi şi ce ne poate face, cu adevărat,va-ofer-un-trandafir-din-cypru-dragi-prieteni_308eb92caaca84 fericiţi!
Dacă lăsăm pe oricine să ne rănească, să ne strice ziua,să ne facă să ne simţim altfel decât ceea ce suntem, e numai vina noastră,indiferent de o zi grea sau nu, sufletul trebuie să fie plin de pace şi lumină!
Vă urez o zi în care nimeni să nu vă rănească iar în suflet să aveţi..doar…albul imaculat al zăpezii!
Zâmbiţi, râdeţi….nu puneţi la suflet răutăţile unora sau altora şi să nu uitaţi că numai de voi depinde să aveţi o zi SUPERBĂ!Cu respect şi consideraţie,Valy Plugar

