Te cunoşteam de mult, dar nu te-am văzut.
Până n-am simţit parfumul ,tău, în inima mea.
Şi licurici de lumină,în ochi strălucind,
Iar inima, mai repede îmi bătea!

În suflet, petale de flori s-au deschis.
Când mi-ai dăruit marea iubirii.
Iar eu, inima,11 în mână ţi-am prins,
Şi-am aprins-o ,pe rugul fericirii!

Am ştiut că  eşti un răsărit de soare,
O zână, dulce, apărută  din poveste.
Din gerul iernii,răsărind o floare,
Şi care gheaţa, uşor o topeşte!

Ce mult îmi amintesc de zilele în care,
Numai tu, m-ai făcut ca să zâmbesc!
Mi-ai arătat că dragostea nu moare,
Când doi oameni, sincer se iubesc!

De scriu poezii, cu lacrimi de iubire
Din ploaia de vară, ce vine, trecând.
E să-mi amintesc de clipele de dezamăgire,
Şi de ziua-n care, m-ai găsit plângând!

DE
VALY PLUGAR 23 OCTOMBRIE 2014

