Ştiu, fără iubire m-ai născut,
Când la un colţ de stradă te vindeai.
Sau într-o noapte , la băut,
Când cu amicii chefuiai.

Venit pe lume într-o lume rece,
M-ai abandonat, lângă un tomberon,
Dumnezeu, din ceruri, pe toate le vede,
Şi prin mile lui, nu m-a lăsat să mor.

Sun un copil fără o mamă,
Numai cu lacrimi am crescut.
Fără nume, nu ştiu cum mă cheamă,
Şi-n orfelinat, plângând, am ajuns.

N-am avut copilărie, toţi în mine au lovit.
Făr’ de nume, crescut în orfelinat,
Făr’ iubire, nici tată n-am avut,
Doar o etichetă,SUNT ABANDONAT!

În lumea dură şi prea rece,
Am fugit, copil la cerşit.
Să-ntind mâna,când o mamă trece,
Să cerşesc iubire, să fiu fericit!

Îndreaptă-mi ,Doamne, paşii,ca să pot trăi,
C-am venit pe lume,făr’să fi cerut.
Să fiu fericit şi să pot iubi,
O altă mămică, nu cea ce m-a născut!

Din ceruri,copiiabandonati-1311519319 Dumnezeu priveşte,
De mână mă prinde,cu dragoste, nu cad.
Îmi trimite-o zână, ruptă din poveste,
Da-n doru de mamă, mereu am să zac!

DE
VALY PLUGAR 21 OCTOMBRIE 2014

