Stau şi mă gândesc, privind în jur, cum putem trece prin viaţă fără durere, ci numai cu bucurii.
Îmi imaginez că stau pe peronul unei gări, aşteptând un tren.Când să mă urc în el ,îmi dau seama că puterile m-au părăsit şi nu-i nimeni care să mă ajute, să urc .Plângând, urmăresc trenul cum pleacă,crezând că-i ultimul!
După un timp, împăcat cu ideea că l-am pierdut, îmi şterg lacrimile, mă ridic, spunându-mi, în gând,că nu-i ultimul tren din această lume, mare, am să mă lecuiesc de durere şi sigur..pe următorul, nu o să-l mai pierd, niciodată;pentru că în această lume frumoasă, dar şi crudă,singurul lucru care te poate face fericit, e frumuseţea ,ei, şi visele, albastre şi înalte, cât e cerul!
Vă urez în această zi, de marţi, să prindeţi orice tren ,din viaţa voastră, care vă aduce fericire şi frumuseţe!Fie ca tot ce visaţi să se îndeplinească,iar de ceasuri rele, să nu aveţi parte, dacă se poate,niciodată!
Zi minunată, într-o lume plină de nori şi soare,oameni dragi!Cu respect şi consideraţie, Valy PlugarSakura0

