Ea, fată de bani gata, el venit de la ţară, prea timid pentru cei 23 de ani pe care-i avea.
S-a mutat la o nouă facultate, la insistenţele verişoarei lui, pe care o iubea ca o soră, ca să nu fie singură.
Verişoara lui era colegă de grupă cu o fată foarte frumoasă, de bani gata, dar foarte încrezută!
Când l-a văzut, timid, pierdut între  noii colegi, le spune colegilor de grupă:
-Puneţi pariu cu mine că intr-o lună, ţăranul acesta,îmi ciuguleşte din palmă?Ei au râs şi au pariat..pe ea.Singura care nu a fost încântată a fost verişoara lui, nimeni nu ştia că sunt verişori, aşa au stabilit, care l-a înformat imediat.
Într-o zi, trecând pe lângă el, se preface că se împiedică şi aterizează..în braţele lui.Privind-o uluit,atunci îşi dă seama pentru prima dată cât este de frumoasă şi inima i-a luat-o razna.Ea îţi cere scuze, cu o voce linguşitoare, apoi îl întreabă cine este că nu l-a mai văzut;au făcut cunoştinţă, iar ea îl invită la un suc, chipurile că a ajutat-o să nu cadă.Acceptă, dar ştiind de pariul ei se gândeşte să între în jocul ei, mai ales că deja o plăcea.
S-au întâlnit de foarte multe ori, pentru că ea căuta motiv zilnic ,să-l vadă.între ei se lega o prietenie foarte frumoasă, iar ei a început să-i pară rău că tot ce făcea era din cauza pariului.Dar fiind foarte orgolioasă, să nu piardă pariul cu colegii ei, îşi continua jocul.Cum timpul trecea iar el nu dădea nici un semn că era îndrăgostit de ea,se gândeşte să joace ultima carte.Într-o zi îl învită la o plimbare şi plângând de mama focului, îi spune printre lacrimi:
-Am fost lovită de fostul meu iubit pentru că l-am părăsit.
-Dar de ce v-aţi despărţit?
-Din cauza ta, pentru că te iubesc foarte mult şi i-am spus că tu eşti viaţa mea!
Inima lui bătea aşa de tare, că se auzea în marea îndepărtată, numai ea nu o auzea.Se clătina pe picioare, ştiind că minte cu neruşinare, el fiind îndrăgostit,lulea, de ea..apoi, stăpânindu-şi emoţiile îi spune calm:
-Dacă mă iubeşti, sunt încântat, dar eu nu simt la fel, pentru că în sufletul meu este o altă fată,care-l stăpâneşte, ÎMI PARE RĂU!
A rămas atât de uluită că nu ştia ce să mai răspundă;a vrut să se înfurie, orgoliul de fată de bani gata..ieşind la suprafaţă, întrebându-se cum un ţăran ca el o poate refuza, dar şi-a stăpânit furia, zâmbind la gândul că oricum îi pare rău de acel pariu, el fiind un prieten minunat!Apoi un ghimpe al geloziei..a pus stăpânire pe inima ei, întrebându-se pe cine iubeşte.
-Iubeşti pe alta?dar nu te-am văzut cu nimeni, cine este?
-Este colega ta de grupă, pe care o iubesc de copil!
Dându-şi seama că el..ştie de pariul ei, îi spune:
-Iartă-mă, am făcut-o nu că aş fi o fată rea, doar că nu există bărbat, care să-mi reziste.Oricum, după ce am început să te cunosc, mi-a părut rău, pentru acel pariu.Meriţi să fii fericit, şi colega mea este o fată bună.
A pierdut pariul, dar cel mai mult a început să o doară inima, de câte ori îi vedea împreună, neştiind că-i verişoara lui.
Din fata veselă, încrezută, s-a transformat într-o fată tristă, dar politicoasă, făra aere…o fată de gaşcă.
Find prieteni, ieşeau de foarte multe ori toţi 3 iar el abia să stâpănea să nu o strângă în braţe, să-i spuie că o iubeşte, şi e fericit că o vede zilnic, dar încă nu avea încredere în ea, în sinea lui, aşteptând ca ea să facă pasul decisiv.
Sfârşit de an 2 de facultate, studenţii organizează o petrecere de zile mari, pentru..vacanţa care venea.
Ea se îmbată-era aşa de îndrăgostită de el, îl iubea aşa de mult, că o durerea inima-dar nu se dă în spectacol, doar se simţea foarte rău.El şi verişoara lui o iau şi o duc în camera ei, verişoara pleacă, iar el rămâne toată noaptea lângă ea, fiindu-i teamă să nu-i fie prea rău.Dimineaţa, trezindu-se îl vede , dormind pe un scaun şi foarte suprinsă, îl trezeşte întrebându-l ce caută acolo.A aflat că stat toate noaptea lângă ea,iar faptul acesta îi provoca valuri de fericire, în inimă, dar şi nelinişte, la gândul că-i iubitul celeilalte.Trezit din somn,privind-o, somnoros, îi spune:
-încrezut-o, să nu mai bei niciodată că nu ştii să bei, şi mă omori şi pe mine, dacă păţeşti ceva,încă nu ţi-ai dat seama că respir doar dacă respiri tu?
Era atât de lovită de vorbele lui, că se clătina pe picioare;îl privea ca de pe altă planetă, întrebându-se dacă nu cumva ..visează.
-De ce nu-mi spui că prin pariu, te-ai îndrăgostit de mine şi suferi în tăcere?Eu m-am îndrăgostit de tine din clipa în care ai aterizat..din senin, în braţele mele,iar fata de care sunt îndrăgostit, eşti tu, cealaltă fiind..sora mea de suflet, verişoara mea.
Valuri de fericire o inunda din toate părţile, dar ea nu mai auzea nimic,singurele vorbe care-i răsunau în urechthumbplay-1400x733.0i erau cuvintele…tu eşti fata de care sunt îndrăgostit.s-a aruncat în braţele lui, privindu-l cu atâta dragoste, încât în ochii ei se vedea toată iubirea de pe pământ!
-Am meritat, ce mi-ai făcut, dar acum nu mai contează..sunt atât de fericită încât,odată cu sufletul, îmi zboară şi trupul!Să nu-mi dai drumul niciodată din inima ta, aşa cum nici eu nu-ţi voi da drumul, pentru că viaţa mea eşti tu, iar fără tine , iadul mi se pare frumos!
DE
VALY PLUGAR 17 OCTOMBRIE 2014

