Pe un ring de dans, încins,
O fată, frumos, dansa.
Inima, lui, s-a aprins.
Şi din  priviri o sorbea.

Când muzica s-a oprit,
Un mic pas făcea spre ea.
De emoţii, gâtuit,
La fel şi fata făcea.

Ochii li s-au întâlnit,
Cu nuanţe albăstrui.
Stelele din cer căzând,
Florile de pe câmpii

Le vorbeau de dragoste.
De o lume fermecată.
Poveste, cu patimă,
Care sufletul îmbată!

-Eşti frumoasă ca o floare,
Ameţesc, când te privesc.
Simt că inima mă doare,
Când la tine mă gândesc.

Cuvintele de pe buze,
Doar inima mi le-a pus.
Şi în braţe când o strânge,
Ea-l privea cu chip pierdut!

În sărut, planeta-ntreagă
Lua foc, ca din senin!
Ca o floare-i era dragă,
Cu parfumul ei divin!

-Tu eşti firul vieţii mele,
Mi-ai dat în viaţă un scop!
Tot ce ieri a fost durere,
Azi ai aruncat în foc,

Spune ,ea, cu a ei guriţă,
Piersici,1(412) în plăcutul gust.
Mi s-a împlinit o dorinţă,
Să am parte doar de must!

-Dragostea noastră curată,
A spălat ce rău a fost.
Când în inimi ne-a fost dată,
Viaţa noastră are rost!

Florile de la salcâm,
Ce cădeau pe faţa lor,
Le deschideau noul drum,
Doar cu dragoste şi dor.

Şi-au păşit pe drumul vieţii,
În dragoste, îmbrăţişaţi!
Zorii, dulci, ai dimineţii,
În iubire îmbrăcaţi!

DE
VALY PLUGAR 15 OCTOMBRIE 2014

