Pasăre cu ciocul mic.
Ochii cât bobul de rouă!
Mai lasă al tău ciripit,
Ce în inimă mă plouă!

Baţi cu ciocul în fereastră.
Vrei să spui, ceva, te-ascult!
Eşti o floare într-o glastră,
Cu parfumul ei iubit!

Deschizi gura, ciripeşti!
Veselă, în lumea ta.
Vrei să-mi spui, că mult iubeşti,
Oamenii, din viaţa mea!

O firimitură de pâine,
Pentru tine e avere.
Iar când vine acel mâine,
Să nu mai fie durere!

Eşti frumoasă, ciripeşti.
Îmi atragi atenţia.
Ce frumos mă-nveseleşti,
Şi-mi arăţi direcţia!

Dacă ziua-i fără soare,
Ţie deloc nu îţi pasă!
Nu mai zbori dar nu te doare,
Că vezi viaţa tot frumoasă!

Culori de curcubeu, pe cer!
Izvorâte printre lacrimi.
Zilele nu sunt la fel,
Dportret-de-cinteza-1ar frumoase să le facem!

Din cioc, mic, a ciripit!
Veselă şi-a luat zborul!
Lumea toată mi-a zâmbit,
Şi frumos s-a luminat norul!

DE
VALY PLUGAR 14 OCTOMBRIE 2014

