Un băiat se îndrăgosteşte de o fată, dar fata nu simţea la fel.În fiecare zi o aştepta , după programul de lucru,ca să-i dăruiască o floare.
-Ai numărat câte flori mi-ai dăruit, de când te-ai îndrăgostit de mine!?Nu-ţi pare rău după timpul pe care-l pierzi, aşteptând ceva ce ,poate, nu va fi niciodată, îi spune ,fata, într-o zi.
-Nu am numărat florile pe care ,din dragoste, ţi le-am dăruit dar sigur, am numărat,clipele , care treceau aşa de greu,pentru a te vedea, la fel,în fiecare zi, îi răspunde el, zâmbind.
-Fericită va fi fata care se va îndrăgosti de tine,cu asemenea suflet minunat.
-Eu sper să fii..tu.
-Dar cât timp ai de gând să mă aştepţi?
-Până te văd …îndrăgostită..de altul,atunci ştiu că te-am pierdut.
Într-o zi..pe lângă flori, îi aduce şi un colier superb, gravat cu numele ei şi ai lui.
-Îmi pare rău, dar nu pot accepta colierul, accept doar o floare, pentru că orice femeie din lume, iubeşte florile, dar să accept şi altceva e ca şi cum m-ai obliga să fiu a ta,îi spune ea.
-De asta te iubesc aşa de mult, pentru că sinceritatea, la tine, este …arma mortală,spune, râzând, băiatul!
Într-o zi a dispărut…brusc din viaţa ei,iar fata era foarte uimită;nu ştia de ce, dar se simţea tristă, simţea că-i lipsea ceva, parcă era un gol în sufletul ei.Când ieşea de la muncă, îl căuta cu privirea dar nu-l găsea nicăieri..până când..primeşte un bileţel în care-i spunea:de ce eşti tristă?pe cine cauţi, mereu ,cu privirea?ţi-am spus că voi renunţa la tine numai dacă te îndrăgosteşti, de altul,,,dar acel..altul, sunt eu.
Citind bileţul, lacrimi de fericire îi curgea din ochi, iar ridicând privirea, tresare,el stătea în faţa ei, privind-o cu dragoste iar pe tricou era scris:vrei să te măriţi cu mine?Ştiu că mă iubeşti şi tu.
-Da, a desenat fata…cuvântul, în aer.iar ochii lor spuneau mai mult decât mii de cuvinte!
DE
VALY PLUGAR 7 OCTOMBRIE 2014187b

