Erau colegi de muncă,în jurul lui roind multe femei iar ea, o fată timidă, cu un caracter, minunat,iar chipul ei de copil,dulce,o făcea îndrăgită ,de multă lume.Pentru că sinceritatea era arma ei …de apărare,dezarma pe oricine o curta şi cu care nu dorea să aibă vreo legătură.Privirea ei se îndrepta prea mult spre el..cel care era curtat de multe şi pentru care ea reprezenta doar o simplă colegă.Fata..vorbea doar din…priviri, iar ochii ei ar fi spus multe, dacă cineva ar fi privit-o ,atent.
La schimbul 3 ea îşi prinde mâna, la un cilindru şi-i este zdrobit un deget.Vine salvarea , pe la 3 noaptea, şi o duce la spital iar cel care se oferă să meargă cu ea, este colegul ei, cel curtat de multe femei.Surprinsă, nu zice nimic şi acceptă…Cum accidentul nu a fost prea grav, doar un deget,a primit concediu medical doar câteva zile.El a venit să o vadă zilnic, acasă..iar inima ei, bătea ca nebuna;nu mai avea nici un dubiu că era îndrăgostită, de el.
-Cu ce ocazie vii să mă vezi, aşa de des, ?..normal ar fi şeful să vină, nu tu.
-Pentru că eu sunt mecanicul şi din vina mea s-a întâmplat accidentul, iar faptul că ai declarat, la protecţia muncii, că a fost vina ta,ne-ai scos pe toţi ,dintr-o grămadă de necazuri.Măcar atât să fac şi eu pentru tine, îi spune, el.
Bucuria fetei s-a transformat în tristeţe, dar nu a zis nimic.
Într-o zi o invită, ca să se revanşeze, la o ieşire în oraş…Fac o plimbare lungă şi printre discuţii fata recunoaste că-l iubeşte.
-Eu nu simt la fel, dar poţi fi cea mai bună prietenă, a mea.
-Nu pot să-ţi fiu doar prietenă, pentru că te iubesc prea mult..iar iubirea asta ai făcut-o să explodeze de când cu accidentul, eu înţelegând altfel vizitele tale.Te rog să nu mă mai cauţi ,că mă faci să sufăr şi mai mult.
Ea a început lucrul iar între ei era doar un simplu salut, iar ea a devenit mai îndrăzneaţă ,cu colegii din jur,lăsând timiditatea deoparte iar el, fără să-ţi dea seama , a devenit gelos pe faptul că glumea şi râdea mult ,cu ei, iar acest lucru l-a surprins şi pe el.
Se apropia ziua de naştere a unui coleg, unde au fost şi ei învitaţi.La petrecere, s-a nimeri să stea, la masă, faţă-n faţă şi de câte ori privirile li se întâlneauthumb-1400x733,din ochii lor ieşeau…superbe scântei, care dansau pe melodia dragostei.O invită la dans, ea acceptă şi pe ritmul uni bluz,când a simţit-o în braţele sale şi-a dat seama că o iubeşte cu adevărat,nesimţinând, niciodată, la fel pentru alta.
-Te iubesc..frumoasă colegă şi doar un prost ca mine putea să-ţi zică…că te iubeşte ca prietenă, doar.Simt mii de fluturi, care roiesc prin stomacul meu iar când privesc minunatul tău chip de, copil,simt că mă priveşte Dumnezeu!Mai simţi ceva pentru mine?
-Nu , nu simt…decât imensa dragoste, pe care ai declanşat-o, cel mai mult, în săptămâna în care am fost în medical!Te-am iubit încă inainte de acea întâmplare, dar atunci m-am convins că eşti…dragostea vieţii mele.Pentru că m-ai făcut să sufăr, te-am pedepsit, spune ea, alintându-se şi privindu-l cu dragoste.
-Da, când m-ai făcut gelos , lăsând bărbaţii pe lângă tine, mai mult decât ar fi trebuit;de fapt tactica ta a dat roade, pentru că atunci mi-am dat seama că şi eu te plac, cu adevărat!
-Prea mult vorbeşti, sărută-mă…că tânjesc de atâta timp, după sărutul tău!
-S-au sărutat, pierduţi în oceanul sentimentelor ,care le-au invadat dragostea, iar când s-au trezit ,din beţia lui, s-au auzit ropote de aplauze, din partea celorlalţi, de care ei au uitat.Jenaţi, şi-au cerut scuze, dar colegii îi felicitau spunându-le că sunt cuplu perfect, care trebuia, doar, unit mai devreme!
În faţa ofiţerului de stare civilă, ea a fost aşa de emoţionată încât a spus…nu,apoi întrebată, iar,a spus de 3 ori,,cuvântul,sigur!
Din sărutul…dragostei, a răsărit o floare, care azi are 17 ani!
DE
VALY PLUGAR 28 SEPTEMBRIE 2014

