Parfumul,suav,al florii de crin,
Îmi curge, în inimă,ca 21f13a5b34b547642228fd4e9fc56a15[1] dulce venin.
Visul,meu,dragostea, mea,
Eşti, tu, o frumoasă stea!

În ochii mei, lumină ai adus,
Un drum,în faţă mi-ai deschis.
Puterea de-a iubi.din nou, tu mi-ai dat,
Şi într-un colţ de rai,m-ai îmbrăcat!

Fără dragostea,ta, nu aş exista,
Sufletul, în derivă,ar naviga.
Tu, care străluceşti, mereu,
Îmi dai lumina şi pe drumul meu!

În zile când nu te văd, înima îmi plânge,
Dorul,ei, cu lacrimi, la tine ajunge.
Dragostea, ce frumos, ne-a fermecat,
Şi oaza, de iubire, în suflet ne-a fost dat.

O floare,gingaşă,cu petale tremurând,
A lăsat o lacrimă,de iubire,din ochi picurând.
M-ai prins, în inima ta,
Iar eu, niciodată, drumul nu-ţi voi da!

Petale de crin, purtate de vânt,
Alb, imaculat,în inimă, ţinând.
Tu şi eu, un sărut al vieţii,
Un strop, de lumină, din roua dimineţii!

DE
VALY PLUGAR 25 SEPTEMBRIE 2014

