Prefă-te, inimă, în stea.
Să străluceşti, în orice clipă.
Să mă luminezi, cu dragostea,
Să o pierd, să nu mai am frică!

Cu o privire,m-ai sedus,
Cu zâmbetul, m-ai îmblânzit.
În braţe, când te-am ţinut,
Scântei, în inimă, ai aprins!

Te iubesc cu buze-nsângerate,
De atâta patimă şi dor.
Te doresc, în nopţi întunecate,
Şi-n braţele,tale, îmi doresc să mor!

Prin iubire, am învăţat ce-i suferinţa.
Prin durere,am învăţat, ce este dorinţa!
Prin dorinţă, tu mi-ai dat,
Picături, de iubire,ce m-au mângâiat!

Îţi simt inima, cum bate pentru mine,
În braţe,te-aş ţine, mereu!
Cu trupul, te-aş înveli în fericire,
Şi ne-om proteja, atunci când va fi greu!

Timpul a decis să te cunosc,
Inima ,ca să te păstrez!
O floare, cu parfum, frumos!
Pe care, zilnic,o iubesc!

DE
VALY PLUGAR 18 SEPTEMBRIE 2014somtimessteamy_LargeWide

