O fată, foarte bogată se îndrăgosteşte de un băiat, foarte sărac.Îl iubea,sincer, dar el o respingea, întotdeauna, deşi simţea, la fel.
-Cum mă poţi iubi,atât de mult,doar ştii că nu am nimic, să-ţi ofer, îi spune,el, trist.
-Te iubesc pentru sufletul tău, frumos,pentru sinceritatea, ta, deosebită;am cunoscut mulţi băieţi ,dar ,toţi ,umblau după averea mea,prefăcându-se, că mă iubesc,răspunde, fata,privindu-l cu dragoste!
-Nu am nimic, sunt un angajat ,la privat, provenit dintr-o familie foarte săracă, iar ceea ce-ţi pot oferi..e doar..inima. mea,dar nu-i suficient,cred!
-E mai mult decât suficient,dacă am inima, ta, am ..totul, iar sărăcia ,familiei tale, pentru mine ,devine cea mai mare…avere,iar cu toată bogăţia, familiei mele,dacă n-aş6mm4wgkj1tj avea dragostea ta, aş fi cea mai săracă fată, din lume!

DE
VALY PLUGAR 16 SEPTEMBRIE 2014

