Amintiri, care nu mor,
Au rămas în urma, mea.
Le privesc,acum, cu dor,
Şi-mi zâmbeşte, inima!

Clasa noastră de nebuni,
Mai mulţi băieţi,cuprindea.
La note şi la prostii,
Nimeni nu ne întrecea!

Când la ora de română,
Profesoara apărea,
Frumoasa noastră cadână,
Sorbită, din ochi, era.

Derivate, întegrale,
Matrice şi determinanţi.
Cuprindeau, ora de jale,
La unii prieteni dragi.

Sport făceam şi ne plăcea
Doar când fotbal ne jucăm
Geamul de la cancelarie,
Tot cu mingea îl spărgeam!

Clopoţelul când suna,
Alergam să-mi văd iubita.
De dragoste, strălucea,
Şi credeam că mi-e ursita!

Adio catalog, urât,
Şi notă ,mică, la purtare.
Azi imi amintesc,zâmbind,
De nori,grei, dar şi de soare!

Adio bancă în care-am stat,
De-atâtea ori te-am mâzgâlit,
M-ai ajutat, la copiat,
Şi m-ai ferit ca să fiu prins!

Din faţa clasei,clepsidra
Mai ,încolo, într-un colţ,
Ne zâmbeşte, diriginta,
Ca o mamă ce ne-a fost.

Cei mai frumoşi ani ai vieţii,
Prima dragoste mi-au dat.
M-au mângâiat cu blândeţe,
Dar într-o zi au plecat!

Mi-au lăsat în amintiri,
Lacrime ,care zâmbesc.
O poveste cu iubiri,
Şi viaţa, ce o iubesc!

DE
VALY PLUGAR 14 SEPTEMBRIE 2014copy-of-scan10001_4539

