Călător, pe-al vieţii, drum,
De e lin sau de-i cotit.
Urme, în urma mea, rămân,
Pentru cei ce m-au iubit!

Am fost om şi am greşit,
Şi viaţa, nu m-a iertat.
Pentru ele am plătit,
Cu lacrime, pe obraz!

Şi prin soare şi furtună,
Am trecut, n-am stat pe loc.
Am visat, o soartă bună,
Ce depinde de noroc!

Trecător, pe drumul vieţii.
Niciodată n-am să uit.
Ca şi roua, dimineţii,
Dispărem de pe pământ!

Dragostea şi cu iubirea,
Ce în suflet, le-am purtat,
Le îmbrac cu fericirea,
Pentru cei ce n-au uitat

Zâmbetul de primăvară,
Răsărit, în dimineaţă,
Mâna, mea,întinsă, iară,
Pentru cei ce sunt în ceaţă!

Amintirea şi iubirea,
Ce le-am avut pentru tine.
Îţi va fi,doar, moştenirea,
Moştenită, de la mine!

Am trecut şi-am presărat,
Numai flori pe drumul meu.
Încă, trec, dar n-am uitat,
Că în toate-i, Dumnezeu!

DE
VALY PLUGAR 12 SEPTEMBRIE 20141454713_626406707410585_1389559485_n

