Iartă-mă că ţi-am greşit,
Iartă-mă că te-am iubit.
Rămas bun iubita mea,
Azi m-ai scos din viaţa,ta.

Am greşit şi nu m-ai iertat,
Chiar dacă-n suflet îţi sunt drag.
Azi e târziu să mai regret,
Te las ,iubito, şi-am să plec.

Cu sufletul, bucăţi făcut,
Ce mult iubito ne-a durut.
O greşeală ne-a costat,
Dragostea, ce ni s-a dat.

Îmi rămân doar amintirile,
În suflet, îţi port trăirile.
Ochii care mi-au plăcut,
Niciodată n-am să-i uit!

Îmi pare rău şi sufletul îmi plânge,
Durerea ,ta, inima -mi atinge.
Şi chiar de lacrimile-mi curg,
La tine, n-am cum să ,mai, ajung.

Nu-ţi spun adio că într-o zi sper,
Să mă-ntorc, la tine, ca norii de pe cer.
Nu ucid speranţa că într-o bună zi,
Dragostea, din nou, ne va uni.

Adio nu-i cuvânt, adio e durere,
Speranţa, pierdută, care încet piere.
Un cuvânt, ucigător,
Care lasă ,în urmă, lacrime şi dor!

DE
VALY PLUGAR 11 SEPTEMBRIE 20140_67380_d86a88c8_XL.jpg

