Prin noianul,mut,de amintiri,
Ascunse, în sufletul meu.
Mi-au zâmbit, frumoasele priviri,
Învăluite, cu numele tău!

Te văd aievea, a Giocondei surâs,
Pictată, în inima mea.
Cu ochi răpitori,cât cerul de sus,
Destinul meu şi viaţa ta.

Când numele-ţi şoptesc, cu dor,
Pădurea, pentru o clipă,tace.
Ne împletim,în frumos, mărţişor,
Iar şnurul, în sufletul,tău, zace!

O viaţă-n ,doi, ce am avut,
În prag, de seară, a rămas doar una.
Ani de dor, m-au ruginit,
Iar pe cer, apare numai luna!

Câte amintiri, mă năpădesc!
Aduse, lin, pe-acorduri, de chitară.
Un bob de rouă, mai găsesc,
O amintire, lăsată într-o seară.

O respiraţe, sufocantă,cu buze arse de dor,
Mă ard,şi azi,deşi ,ieri e departe!
Surâsul ,tău, nemuritor,
Şi viaţa ,noastră, ca o carte.

Un roman, fără de sfârşit,
Din care, i s-a rupt o filă.
Un înger, ce l-a cer s-a dus,
Şi altul, ce-aşteaptă, ca  să vină!

DE
VALY PLUGAR 8 SEPTEMBRIE 2014loveeeeeeeeeeee_

