Un bărbat, de 31 de ani, angajat la o firmă privată, este părăsit de iubită, după o relaţie de 7 luni, pentru altul, cu bani mai mulţi.De necaz, merge într-un bar şi începe să bea.Lângă masa lui o fată, în jur de vreo 27 de ani, arunca, pe gât, pahar ,după pahar, înjurând lumea ,în care s-a născut.Tocmai a fost dată afară ,din casă, de propietar, pentru că nu şi-a plătit chiria, pe 3 luni.Degeaba l-a rugat s-o mai păsuiască, că săptămâna viitoare e programată,la un interviu, şi  va avea loc de muncă,el n-a vrut şi a aruncat-o ,în stradă.
Fata, fiind deja pilită, înjura, în gura mare, când şi-a dat seama că-i privită, zâmbind ,de bărbatul…părăsit.După ce i s-a pus şi lui pata, de la băutură, merge la masa, ei, spunându-i:
-Toate sunteţi la fel…visaţi numai la bani, fără să vă pese de sentimente..de ce înjuri în gura mare, ai părăsit şi tu, pe cineva ,şi acum, îţi pare rău?
-Deci ai fost .părăsit, de bei..să bem atunci, să ne înecăm amarul, în băutură, zice ea…în batjocură.
Au băut aşa de mult încât atunci când s-au trezit..erau acasă ,la el, în patul lui, dar amândoi…îmbrăcaţi.El s-a trezit primul..când a văzut o străină, în patul lui, a rămas şocat..la fel şi ea, când a trezit-o.Printre aburii băuturii ,şi-au amintit doar cum s-au cunoscut..
-E prima dată când aduc o străină ,acasă, dar cum văd că suntem îmbrăcaţi, sigur n-am profitat de tine, spune ,el.
Fetei ..îi venea să intre în pământ, de ruşine şi inainte  de a ieşi, pe uşă, spune:
-Nu ştiu dacă ai profitat sau nu de mine, dar imi doresc din suflet, să nu te mai văd ,niciodată!
Peste câteva zile a fost programată la un interviu iar cel care o intervieva…era tovărăşul ei, de băutură.S-a speriat, rău de tot, când l-a văzut, în comisie, dar nu mai avea cum să dea înapoi, pentru că deja, intrase.Se ruga doar ca el să nu o cunoască,
Fata avea un CV beton, iar la toate întrebările puse ,a răspuns ,frumos, obţinând jobul.S-a bucurat enorm că el nu a cunoscut-o..şi aşa a inceput activitatea la aceiaşi firmă, el la biroul personal, ea economistă.
La o săptâmână de la angajare, este chemată la biroul personal, pentru semnat nişte acte iar acolo era ,doar ,el.O invită să se aşeze, îi face o cafea şi o întreabă dacă s-a acomodat cu noul loc de muncă, cu colegii ,noi.Ea i-a spus că-i bine totul,dar mai mult cu capul în pământ, decât privindu-l în ochi.
Povestea s-a repetat de mai multe ori, iar ea a început să-l placă, întrebându-se cum un om ,aşa de bun ,a putut fi părăsit aşa de simplu, pentru bani, aflând întreaga poveste de la colege, care-l ridicau, în slăvi!
Se întâlneau foarte des,mai ales prin prisma meseriei, şi ea se îndrăgostea, zilnic, tot mai mult , fără ca el să aibă habar. Se purta ,foarte, frumos, cu ea,până când ..într-un weekend o invită la o plimbare,ea acceptând, bucuroasă.
-Hai să mergem să bem ceva, chiar am chef de ceva ,să beau, îi spune el.
Ea îl refuză, dar apoi ,ca să nu-i pară ,lui, dubios, acceptă, iar el o duce ..direct în barul ,în care s-au îmbătat.Picioarele fetei s-au înmuiat, de frica, de a nu fi recunoscută ,de către barmani..
Au luat ceva de băut, foarte puţin, şi s-au pus la poveşti..simţindu-se foarte bine, împreună.La un moment dat ea îl întreabă dacă mai tânjeşte, după cea care l-a părăsit..
-Nu, mi-a trecut..pentru că cui pe cui se scoate, iar inima mea, tânjeşte după o fată pe care am cunoscut-o exact,aici,ne-am îmbătat, am dus-o acasă, am dormit, în acelaşi pat, dar nu s-a întâmplat nimic.Mi-a rămas în amintire figura ei şocată, când s-a văzut într-o casă străină, iar faptul că s-a simţit aşa de jenată m-a făcut să gândesc, că nu-i nici prostituată, nici nu ştie să bea, doar ..sigur avea ceva ,necaz.Era aşa de dulce, ca femeie..că mă gândesc, zilnic, la ea.Sincer, chiar semăna cu tine.
Fata se înroşeşte,toată, la faţă, şi timid, cu capul în jos, îi spune:
-Faptul că semăna cu mine, să-l iau ca pe un complement?
-Faci cum vrei, zice, dintr-odată, foarte rece.
După această întâlnire, el făcea tot posibilul să o mai cheme la personal, numai dacă era necesar, iar ea se perpelea de dorul lui, dar era şi fericită că ..el o iubeşte…pe cea din bar.
La un an şi 4 luni ,de când s-au cunoscut,o colegă ,de a ei ,intră, fericită ,în biroul, lor strigând ,în gura mare,că el a invitat-o în weekend..la plimbare.Ghearele geloziei şi spaima au pus .stăpânire ,pe inima .ei.
Merge la biroul lui, chipurile să-i semneze ceva acte şi într-un moment în care-l prinde ,singur,îl roagă să se întâlnească ,diseară..în barul în care a învitat-o..în acea zi, iar el, acceptă.
Se întâlnesc acolo,comandă ceva de băut, şi privindu-l în ochi, îi spune:
-Eu sunt cea..cu care ţi-ai petrecut noaptea, atunci.Mai tânjeşte inima, ta, după mine, sau m-ai uitat?
El începe să râdă, în hohote, îi prinde mâinele , în mâinele lui , rostind:
-Nebunatico, de 1 an şi 4 luni aştept să recunoşti că eşti tu, dar tu, din jenă, nimic..Ai crezut că nu am ştiut că eşti ,tu??
A fost rândul ei să rămână blocată, fără cuvinte.
-Cum , de când ştii?
-Încă din ziua în care ai venit la interviu, te-am cunoscut..imediat..mi-au rămas în inimă stânjeneală şi ruşinea, ta…asta denotă, cum ţi-am spus ,cândva, că nu erai o prostituată sau cineva care face des, aşa ceva, dar cel mai mult..mi-au rămas în inimă ochii aceştia, minunaţi, care m-au pătruns, până în adâncul ei.De ce crezi că te-am invitat ,atunci, la acelaşi ,bar?
EA, nu mai auzea ..nimic…singurul lucru care conta şi care-i cânta..în inimă ,era faptul că o iubeşte!Se ridică, încet, privindu-l cu dragoste, si-l sărută, cu buzele arse de dorinţă şi de dor, nepăsându-i de lumea ,din jur!Pământul s-a oprit, pentru o clipă, din rotaţie, iar lumea, era doar flori de liliac,,,răsărite, în miez de iarnă, în care parfumul..dragostei le-a cuprins inima , pentru totdeauna!Când s-au trezit din beatitudinea…simţurilor, dorite de fericire…pe lume s-a auzit..scâncet..de copil, cuprinzând un tablou,Love_Story_1257866401_3_1970 în care era desenată o FAMILIE NOUĂ!
DE
VALY PLUGAR 5 SEPTEMBRIE 2014

