Viaţa -n lume de m-a dus,
De tine nu am uitat.
Mai am lacrimi pentru plâns,
Ca să curgă pe obraz.

îţi cer din suflet iertare,
Că aşa de rar te văd.
Dar şi pe mine mă doare
Dorul, ce face prăpăd!

O scrisoare îţi trimit,
Din lumea îndepărtată,
O scrisoare, zâmbet trist,
Că imi este dor de casă!

Ce dor mi-e de tine,mamă!
Să îţi simt privirea blândă.
Tu-mi băgai lacrima-n seamă,
Şi-o ştergeai,cu chip de sfântă!

Tu aştepţi,privind în zare,
Poate vine cineva.
Să ai o zi sărbătoare,
Cu cei dragi, alăturea!

Ziua trece, noaptea vine.
Şi adormi, târziu, gândind,
Poate Dumnezeu, mă ţine,
Să îi văd,acas’ ,batrana2venind!

Degeaba-mi trimiteţi bani,
Şi vorbim la telefon,
Nu veniţi,acas’,cu ani,
Şi de dorul vostru, mor!

Voi vă cereţi doar iertare,
Eu ca mamă, v-o ofer.
Dar uitaţi că tare doare,
Ca să fii tot singurel!

Şi adormi, măicuţă bună!
Şi prin vise tu mă vezi.
Iar pe cer frumoasa, lună,
Deapănă numai poveşti!

DE
VALY PLUGAR 5 SEPTEMBRIE 2014

