O femeia este trădată de cea mai bună prietenă, a sa,care a profitat,de ea, , obţinând multe lucruri, care o avantajau, la locul de muncă, iar apoi..a săpat-o..până i-a luat , locul.Tristă, îi spune:
-M-ai trădat, tu, care ai fost ca o soră, pentru mine,pentru câţiva bani, în plus.Cum ai putut să-mi faci, una ca asta?
Trădătoare, o priveşte, nepăsătoare, şi-i zice:
-Viaţa este foarte scumpă şi ca să supravetuim, plătim pentru orice, dar mai ales, pentru greşeala de a ne încrede în oameni nepotriviţi, aşa cum sunt,eu..tu ai fost orbită, de vorbele mele, dar nu ţi-ai pus, niciodată ,întrebarea cum de mereu, cer ceva, fără să-ţi ofer în schimb, decât vorbe!
Cea trădată, o priveşte trist, stă un pic pe gânduri şi apoi îi răspunde:
-Azi, m-ai o lecţie, de viaţă dar îţi dau şi eu, una;eu am râsul, iubirea, zâmbetul, prietenia, dragostea, toate pe ..gratis, pe când..tu, le obţii, doar pe bani!Şi nu uita niciodată..viaţa şi iubirea sunt vii,dacă le trăieşti, cu inima!index

De
Valy Plugar 28 august 2014

