Pe nisipul de la mare,
Un băiat privea o fată.
Într-o zi cu  superb soare,
Cu o dragoste curată!

Spune-mi,tu, iubita mea,
De ce inima-mi plânge.
Când te-ndepărtezi de ea,
Durerea la tine ajunge!

Pescăruşul,alb, în zbor,
Zboară, lin, pe marea-ntinsă!
Sufletul mi-e plin de dor,
Sunt de dragoste, atinsă!

Te cunosc şi te iubesc,
Ca un marinar, pe mare.
Dar sunt valuri ce lovesc,
Dragostea, strălucitoare!

Râuri se adună în mare,
Sentimentele , plutesc,
Pare plină, de la soare,
Însă loc,tot mai găsesc!

Dealuri de se clatină,
Munţii de se rostogolesc,
Inima cu patimă,
E a ta, că te iubesc!

Eşti soare, care n-apune,
Dimineţi cu cerul, senin.
Adiere, fără nume,
Ce mă mângâi, foarte lin!

Numele în stâncă-i scris,
Ca să dăinuie, în veci,
Poveste, fără sfârşit,
Iar în centrul,asa-da-dragostea-106x500 ei,tu eşti!

DE
VALY PLUGAR 27 AUGUST 2014

