Era, odată, un om credincios, dar foarte leneş.Deşi murea de foame, se ruga, zilnic, la Dumnezeu să-l ajute, sperând în minuni.
Oamenii, din satul lui ,îl chemau la lucru, plătindu-l cu ziua , dându-i şi mâncare, dar el refuza, întotdeauna spunând…mă ajută, Dumnezeu.Un vecin i-a găsit un loc de muncă, foarte bine plătit,însă îl refuză,sperând ..în ajutor de la Domnul.
Într-o bună zi, moare de foame..şi ajungând în faţa lui Dumnezeu, îi zice:
-Doamne, de ce m-ai lăsat să mor şi nu m-ai ajutat, când eu am crezut, întotdeauna, în tine, iar Dumnezeu îi răspunde:
-Dar cine crezi,tu, că ţi-a trimis..acei oameni să te ajute;eu i-am trimis, să-ţi întindă mâna, la nevoie, dar tu ai refuzat…mâna întinsă, din bunătate!
Vă urez o zi şi o săptămână în care să întindeţi ..mâna, celor care au nevoie, de ea şi să vă prindeţi de mâna,care se întinde către voi, dacă viaţa vă oferă şi supărări!
Ultimele raze …din lunga…scurtă vară, să vă aducă o săptămână plină de căldură ,sufletească, iar adierea vântului de …toamnă, să vă răcorească, doar, inimile prea încinse, uneori, de ..vitregiile vieţii!
O zi ..plină de zâmbete, care să vă facă,dacă nu fericiţi, măcar veseli!Valy Plugarthumb-1400x733

