imagesSus pe creanga unui nuc,
O pasăre, tristă, sta.
Era doar un pui de cuc,
Ce durerea îşi striga.

Privesc viaţa voastră, tristă.
Fără zâmbet şi iubire.
De patimi, prea, răscolită,
Fără pic de fericire!

Singur sunt, că-i a mea soartă,
De când lumea e făcută,
Dar pentru iubirea voastră,
Vă cânt cu durere multă.

Dumnezeu v-a dat o viaţă,
Ruptă, dintr-un colţ de rai.
S-o trăiţi, numai o dată,
Cu lumină , fără vai.

Eu îmi strig durerea-n lume,
Cu numele, meu ,de cuc.
Dumnezeu, pe voi vă ţine,
Şi când rele, aţi făcut!

Iubirea, Dumnezeiască,
Pune mâna-n capul tău,
Dragostea să înflorească,
Darul de la Dumnezeu!

Chiar de sunt singur şi trist,
Şi îmi strig numele-n vânt.
Văd viaţa ,voastră, un vis,
Cu iubire, pe pământ!

Prin ploi, soare şi furtună,
Dumnezeu, nu v-a uitat.
Mâna,lui, o să vă ţină,
Trăind viaţa, nu-i păcat!

Nimeni nu-i mai bun în lume,
Ca Dumnezeul ceresc!
Care cu iubire ţine,
Şi pe cei ce nu-l iubesc!

DE
VALY PLUGAR 24 AUGUST 2014

