Un căţeluş şi o pisicuţă, incercau să prindă o vrăbiută ,care avea o aripa ruptă, zbura câte un pic si cădea.Priveam ,să văd ce au de gând, cu ea.La un moment ,dat ,pisicuta, a vrut să o înşface, dar căteluşul a impins-o ,cu lăbuţa, mai încolo.Povetea s-a repetat de n ori, vrabiuta, căzând, cât mai des;atunci , o vecină, mă apostrofează, spunându-mi, că dacă nu intervin, pisica, va mânca, vrabia.Am privit-o, zâmbind, şi am invitat-o, să privească..cu atenţie, fazele respective. După,ce a privit, o perioadă, lungă ,de timp ,spăşită, îşi cere scuze, de la mine, spunându-mi:
-Chiar se joacă, frumos,cele 3..am fost sigură, că pisica şi căţelul ,vor să o mănânce !
-Nu tot ce pare, este adevărat;să înţelegem şi apoi..să  vorbim,i-am spus!
Şi cum , toate 3 fiinţe, erau foarte mici, era o joacă, minunată, între ele, iar la urmă..vrăbiuţa,i-am dat-o vecinei , ca să-i trateze aripa!

DE VALY PLUGAR 11 AUGUST 20142012_07_09_225_a

