Într-o seară, o maşină loveşte un om, băut, şi fuge de la locul accidentului.Şoferul un tânăr, cam de 24 de ani,s-a speriat foarte tare şi în loc să-i acorde primul ajutor sau să verifice dacă trăieşte sau nu,fuge.Omul, este văzut, după puţin timp, de altă maşină şi dus la spital.
Cum martori nu au fost,poliţia nu a reuşit să descopere, cine-i autorul ,accidentului!
A trecut cam un an, de la această întâmplare.
-Abia aştept ziua de duminică, să o văd pe brunetă, de o săptămână, în faţa ochilor o văd numai pe ea, îi spune un bărbat, prietenului său.
-Dacă nici duminică nu ai curajul să o inviţi la dans, sigur vei rămâne..numai cu privitul, îi răspunde ,prietenul său.
A sosit ziua de duminică ,iar la clubul, numai de muzică populară, lume peste lume, de toate vârstele.Au sosit şi cei 2 prieteni, iar bruneta, pe care unul din ,ei  o plăcea, stătea la o masă, cu o prietenă, la un suc.El, când a văzut-o, a început să tremure ,de emoţii.Cum dansul era în toi, el îşi face curaj şi merge la ea, invitând-o la dans, timid.
-N-a fost aşa de greu, cum părea,duminica trecută..ţi-ai sucit gâtul , uitându-te, după mine,îi spune, fata, ironică.Eşti prea timid şi nu-i bine..câţi ani ai?El, ca să nu-l creadă prea timid, îi zice:
-25, dar nu sunt timid, doar am fost..orbit de frumuseţea ta, de asta te-am urmărit, cu ochii.
-Înseamnă că şi te-ai îndrăgostit de mine,îi răspunde ea, la vrăjeală.
-Din prima clipă, când ochii mei te-au văzut, inima, mi-a luat-o ,razna!
Fetei, i-a plăcut răspunsul lui; au dansat toată după amiaza, iar seara,a vrut să o conducă acasă, dar fata, nu a vrut ,motivând că a venit cu o vecină şi tot cu ea ,va merge.
De fapt, a început să-l placă ,şi ea,dar voia să vadă cu adevărat dacă o place, sau este doar atracţie, de moment.Au hotărât să se vadă, duminica viitoare, la dans.
Întrebând-o câţi ani are, fata i-a zis că 28.
S-au întâlnit mai multe duminici,iar când şi-au dat seama că se plac, foarte mult, fata , încântată,l-a invitat acasă, să-l prezinte, părinţilor.
Plin de emoţii, cu flori şi cadouri…sună la poartă, fata stând la casă.Îi deschide ea , îmbujorată la faţă, iar după ce  se sărută, îl ia de mână, fericită, şi îl duce, în casă.Îl întâmpină părinţii ,ei, încântaţi, iar când se uită la tatăl fetei, vede că are doar un picior, sprijinindu-se, în cârjă.A rămas mirat, fata nu i-a spus nimic, şi întrebându-l ce a păţit, viitorul socru, spune că a rămas ..aşa în urma unui accident, dar că nu el e important, acum, ci el, iubitul fetei.
-Să ştii că fata mea a avut o decepţie foarte mare, în dragoste,o simt..că te place cu adevărat;nici nu-ţi închipui cât de mulţumit sunt că o faci să râdă, din nou, îi spune tatăl, ei, în altă zi.
-O iubesc enorm şi am s-o fac fericită, toată viaţa, răspunde el!
Dragostea lor creştea, în fiecare zi,îşi cunoşteau toate rudele…rămânea, doar, ca el să o ceară de soţie, ceea ce s-a şi întâmplat.
Având-o numai pe ea,era foarte iubită, de tatăl ei,care l-a îndrăgit ,şi pe el,foarte tare.
O zi superbă de toamnă, frunzele, ruginii, acopereau pământul iar ei, îmbrăţişaţi, se plimbau pe faleza, oraşului, ascultând ciripit de păsărele şi clipocitul, apei,care doar curgea.Scoţând un inel, din buzunar,se aşează , dintr-o dată, în faţa ei şi privind, pierdut ,în ochii ei, îi spune:
-Eşti viaţa mea şi nici o clipă nu pot, fără tine.Te iubesc aşa de mult, încât vreau să-mi petrec, întreaga viaţă, lângă tine.Vrei să fii soţia, mea?
-Şi dacă nu vreau, ce faci..spune ea, îmbujorată la faţă, ca o adolescentă şi cu roiuri de fluturi, zburându-i, prin stomac, dar ca să nu faci vreo prostie, îţi spun,da!A luat-o în braţe şi a început să o învârtă, într-un cerc, ameţitor, iar apoi, buzele, li s-au unit într-un sărut, care le-au tăiat respiraţia..celor, care-i priveau.
Au plecat la părinţii fetei , să le ducă vestea, cea mare.
Au chefuit, de fericire, tatăl fetei s-a îmbătat, iar el, l-a dus la culcare.Printre aburii băuturii, îi spune:
-O rugăminte mi s-a îndeplinit, fata se mărită cu un om, bun.Mai o rugăminte, la Dumnezeu, să-l prindă pe nenorocitul, care m-a lăsat fără un picior şi a fugit de la locul accidentului.Te rog să faci tot posibilul, să redeschizi cazul ..şi să bâzâi poliţia, poate-l prinde.El a cerut mai multe date,despre accident, dar tătăl ei a ţinul doar minte locul şi ziua.Atunci , punându-le, pe toate, cap la cap, o spaimă teribilă i-a cuprins sufletul, nenorocitul…era el, iar cel accidentat, era tatăl femeii ,pe care o iubea.
O luptă teribilă se dădea în sufletul lui, iar dragostea a învins.
Înainte de nuntă, la o masă ,de prânz, cu ochii , plini de lacrimi, le spune că el a fost cel care l-a adus, pe tatăl, ei, în această situaţie!Cerul s-a prăbuţit, peste ei, dar mai ales, peste ea.
-Nemernicule, laşule, loveşti un om şi fugi..în loc să-i acorzi primul ajutor;lângă un asemenea om, să-mi petrec viaţa, nu vreau.Zici că mă iubeşti, dar, sigur, dacă aş păţi ceva, mai abandona, ca pe tata!Pleacă din casa mea, să nu te mai văd, niciodată, îi spune furioasă, dar înecându-se, de plâns.
Tatăl , fetei, mut de durere, dar calm, îl întreabă ce s-a întâmplat, cu adevărat, în acea noapte, el fiind băut, nu mai ţine minte, bine, ce s-a întâmplat, iar pe cel care l-a salvat ,de la moarte, culegându-l de pe stradă, nu l-a văzut niciodată, ca să-i mulţumească!
-După ce am lovit un om, m-am speriat aşa de tare, încât am fugit, dar după câteva sute de metri, l-am sunat pe fratele meu, care a venit cu maşina, lui, şi v-a dus, la spital.Doctorii i-au spus că piciorul, oricum, nu putea fi salvat, chiar dacă era adus..la secundă.Fratele meu a venit ,de n ori, la spital şi când mi-a spus că aţi fost externat şi că sunteţi bine, numai problema cu piciorul, i-am mulţumit lui Dumnezeu că m-a salvat , de la un păcat aşa de mare,cum este crima!
Îl priveau atât de uimiţi, că nu puteau scoate ,un cuvânt.
-Deci, tot tu, m-ai salvat…iar accidente, se pot întâmpla oricând, iar ,eu, te iert!Dacă ,ea, mai este dispusă să se căsătorească cu tine, nu am nimic,de zis.Te cunosc de mult timp, şi familia ta, şi ştiu că sunteţi oameni buni.greşeala, ta, mă putea costa viaţa,dar Dumnezeu, a vrut altfel.Iar faptul că te-am îndrăgit, ca pe copilul meu, ştiind cât de mult o iubeşti şi ce fericită e cu tine, mă face să dau totul uitării.
Fata, auzind, că tot el, l-a salvat, l-a iertat, iar căsătoria, a avut loc, aşa cum era planificat.
Trăiesc şi azi, fericiţi, având un copil, având grijă de tatăl ei, care , între timp, şi-a pierdut şi celălalt picior,din cauza băuturii, făcând, cangrenă!
PS ÎNSPIRAT DIN CAZ REAL!
DE VALY PLUGAR 8 AUGUST 2014Cuplu fericit

