Un copil,un adolescent,un student şi un bătrân, stateau de vorbă.
Bătrânul, întreabă, pe fiecare, ce le place, cel mai mult în viaţă.
-Joaca şi dulciurile, răspunde copilul.
-Internetul, răspunde adolescentul.
-Dansul, răspunde studentul.
Atunci, ei îl întreabă pe bătrân, ce i-a plăcut sau îi place.
-Mi-au plăcut multe, dar n-am realizat nimic..amânându-le din comoditate sau ,zicând, că  am timp, iar acum, când vreau să le fac, nu mă mai ţin, puterile, răspunde, trist, bătrânul!
Fiecare lucru trebuie făcut la timpul său, altfel, vei regreta.
Nu lăsa viaţa să treacă ,pe lângă tine, spunând.că, am timp;timpul pe care-l avem, doar Dumnezeu, îl ştie.
Dacă ceva produce zâmbet sufletului,lasă-l să zâmbească, indiferent de ce zic unii sau alţii!
Trăieşte-ţi viaţa cu suflet de copil,încăpăţânarea unui adolescent, exuberanţa unui student, dar cu…înţelepciunea bătrânului!
Vă urez să aveţi o zi, plină de frumuseţe şi sublim!VALY PLUGAR37d5c7ce9c9373347e6b16c55d8f9b35

