-Iubito, ne cunoaştem de 6 luni, nu ne-am certat niciodată, eşti fata pe care o doresc ca soţie!Singurul lucru care mă face să mă întristez e că nu mi-ai făcut cunoştinţă,niciodată,cu cineva din familia ta, de parcă ai ascunde-o de mine!
-Nu ai de ce să-ţi faci griji..plecarea ta, de mâine, e piatra de încercare a relaţiei noastre;dacă ne iubim şi după acest an de zile, cât tu lipseşti,vom fi împreună pentru totdeauna, răspunde ea.
S-au cunoscut, întâmplător, în parc şi trăiau o frumoasă poveste de iubire, dar, el, a găsit, printr-o firmă, un job foarte bun, în altă ţară, pentru o perioadă de 3 ani, cu concediu,la un an.
Şi-au luat rămas bun, cu lacrimi, în ochi şi a plecat.
Fiind tânăr,27 de ani ,cunoscând limba engleză foarte bine nu i-a fost greu să se adapteze cu noul loc de muncă, cu noii colegi.
Lumea îl plăcea, era foarte bun meseriaş, domeniul lui, au fost calculatoarele de mic, copil,dar mai mult, că era foarte respectuos şi cu mult bun simţ.Datorită felului de a fi,una, dintre colegele lui, s-a îndrăgostit de el.Îl plăcea foarte mult, iar într-o zi îi spune:
-Te invit diseară la un dans, e vineri şi mâine suntem liberi.Să nu mă refuzi, că mă supăr pe tine, îi spune, râzând.
El nu a refuzat-o şi s-au distrat toată noaptea, dansând şi glumind cu ea,iar colega lui era în al 9 lea cer, de fericire!Povestea s-a repetat de multe ori, invitându-l când într-o parte când în alta.Toate acestea l-au pus pe gânduri.
-De ce mă înviţi numai pe mine, mai sunt şi alţi colegi, români,cu care te înţelegi bine..sunt aşa de împortant pentru tine, de nu mai vezi şi pe alţii, îi zice,odată,mai în glumă mai în serios.
-Pentru că de foarte multe luni , m-am îndrăgostit de tine şi te iubesc;chiar aşteptam această întrebare, îmi era jenă să-ţi spun, credeam că-ţi dai seama singur.
-Nu te îndrăgosti de mine, nu pot să-ţi răspund la fel, am pe cineva, acasă, pe care o iubesc foarte mult şi cu care vreau să mă căsătoresc.
-Nu sunt surprinsă, la ce fel de om eşti ,eram surprinsă dacă nu aveai pe nimeni.
-Mulţumesc pentru sinceritate, nu vreau să mă bag peste voi, dar eşti sigur că o iubeşti cu adevărat?În toate ieşirile noastre,am văzut că te-ai simţit foarte bine alături de mine.
-Nu confunda prietenia cu dragostea, sunt noţiuni diferite,răspunde el.
-Fie cum o fi, te iubesc, am să fiu lângă tine şi am să sper până când  am să o văd trecută pe numele tău, doar atunci mă voi retrage,spune ea tristă.
-Pierzi timp şi sentimente, când voi pleca acasă, mă căsătoresc cu ea şi o aduc aici.
Colega îl plăcea enorm,era tot timpul lângă el, la orice, dar fără să-i mai vorbească despre sentimentele ei.
Fiind colegi de muncă, se vedeau zilnic,relaţia dintre ei nu s-a schimbat, dar numai erau ieşiri în 2 ci în mai mulţi, dar ei nu-i păsa.Faptul că erau împreună la fiecare sfârşit de săptămână, era foarte frumos pentru ea.
-Doamne, dacă cea de acasă îl iubeşte cu adevărat,îl las să fie fericit cu ea, dacă nu, eu să fiu fericirea lui,se ruga de multe ori, vorbind cu Dumnezeu.
De acasă de mult timp nu a mai primit mesaje, iar la telefon, nu îi răspundea.Era foarte trist, se gândea numai la lucruri rele şi abia aştepta concediul.
Într-o vineri seară, la dans, după ce a băut bine, o întreabă pe colega lui:
-Ai aproape un an de când umbli după mine, nu te-ai plictisit să nu-ţi răspund la sentimente?Chiar aşa de mult mă placi?
-Ce-i un an, neîmplinit,în comparaţie cu ce simt?Ti-am făcut o promisiune, te voi lăsa în pace când voi vedea că eşti căsătorit, cu ea…până atunci, am dreptul să sper.
-Şi tu îmi placi mult, eşti o femeie extraordinară,îţi ştiu familia pe dea rost, de câte ori mi i-ai spus, ştiu toată viaţa ta,păcat că despre cea de acasă, nu ştiu nimic.
Colega rămâne surprinsă,dar ca să nu-l facă mai trist, zice:
-Poate a avut motivele ei, să ascundă despre familia ei,sigur îţi va spune, când vă veţi întâlni.
Nu mai a avut cu cine vorbi, era prea beat–l-au dus colegii acasă, iar ea a rămas peste noapte, să nu-i fie rău, ştiau toţi că-i îndrăgostită de el.
Dimineaţa, când a deschis ochii ..ea dormea pe un scaun, în camera lui;văzând-o a rămas uluit, iar printre ..picături, a început să-şi aducă aminte de conversaţie şi de faptul că s-a îmbătat şi nu i-a plăcut deloc.După ce a trezit-o, au servit micul dejun, îi zice:
-Peste câteva zile plec în concediu, cînd vin, nu vreau să te mai văd niciodată, unul din noi trebuie să părăsească acest loc,nu putem continua , la infinit.
Abia stăpânându-şi lacrimile, ea, zice:
-Te iubesc aşa de mult..încât voi pleca eu ,de aici..După cum ştii, mai am 2 fraţi în această ţară, în alte oraşe, şi voi vorbi cu ei, să-mi găsească de lucru.Nu vreau să-ţi fiu piedică, în calea fericirii tale!
Concediul a venit , iar el, plin de speranţă şi de dor, a plecat acasă, la iubita lui, cu visuri de căsătorie.
A sunat-o dar a răspuns căsuţa vocală, cu număr nealocat….nimeni nu o cunoştea, pe cine întreba de ea şi cerul se prăbuşea peste el.A încercat de mii de ori să sune, trimitea mesaje, mergea în locuri unde au fost împreună, dar nici urmă de ea.
Concediul era aproape de sfârşit şi într-o seară, la o terasă, s-a îmbătat atât de rău încât s-a luat la scandal cu multă lume.La o masă, mai retraşi ,era un domn şi o doamnă, şi cum el făcea scandal , bărbatul respectiv a venit la el, spunându-i să se potolească, iar el a vrut să-l lovească, dar n-a mai putut, de beat ce era şi a fost lovit, el.Când , bărbatul a vrut să-l mai lovească o dată, s-a auzit glasul soţiei lui:
-Lasă-l dragă, e doar un beţiv, nu-ţi pune mintea cu el…..Când i-a auzit vocea..aburii beţiei parcă dispăreau, semăna cu a femeii pe care o căuta, disperat.Când s-a apropiat de soţul ei, beţia i-a trecut total, iar când ochii li s-au întâlnit, amândoi au tresărit, ca muşcaţi de şarpe.Era ea, cea pentru care aştepta nerăbdător să vină în România, să se însoare.A vrut să zică ceva, dar ea i-a făcut semn, discret, să tacă…şi când spiritile s-au liniştit,si ei au plecat, trecând pe lângă masa lui…a lăsat să cadă ..un bileţel, pe care era un  nr. de telefon.A sunat-o ,a doua zi, s-au întâlnit, şi fără să apuce să spună, el, ceva, ea zice:
-Te-am plăcut foarte mult, dar sunt căsătorită, de asta nu ţi-am zis nimic..am lăsat anul ..ca piatră de încercare, dar , cu timpul mi-am dat seama că-l iubesc, cu adevărat, pe soţul meu, şi de aceea am rupt orice legătură ,cu tine!
Asculta şi nu-i venea a crede, dar o privea ca pe o străină, cu care n-avea nici o legătură.
-Ştii ce-ai făcut, din cauza ta sunt pe cale să-mi pierd iubirea vieţii mele!Doamne ce prost sunt, trebuia să-mi dau seama că pe ea o iubesc, acum când judec la rece, văd tot adevărul, iar EA …este deschisă ca o carte..pentru mine!
Nu a înţeles mare lucru, se uita uimită la el,a plecat, gonind către casă, să-şi ia rămas bun de la părinţi şi apoi direct,la aeroport.
Doamne, dă să nu fi plecat la fraţii ei, să o mai prind..pe colega mea, că ea e fata pe care o iubesc, ea cu sufletul ei minunat, se ruga în gând.
A ajuns , dar acolo a aflat că a plecat.Ştiind totul despre ea, s-a dus în oraşul unde era fraţii ei iar când a sunat, i-a deschis o doamnă, spunându-i că este cumnata ei, dar ea este plecată la celălalt frate, în alt oraş.
Pleacă , în grabă, mulţumind…ajunge, la celălalt frate, al ei, sună , iar în cea care-i deschide, era colega lui, fata care-l iubea.
-Te aşteptam, spune ea zâmbind,m-a sunat fratele celălalt, spundu-mi că mă cauţi..dar ce-i cu tine aici, concediul nu-i gata.Hai să văd, ai verighetă pe deget sau nu!
-Te iubesc ..colega, de fapt te-am iubit întotdeauna,cât am fost cu tine, dar am avut nevoie..de alta ca să-mi dau seama ce simt cu adevărat, pentru tine.A trebuit să caut ..departe, când iubirea vieţii mele era lângă mine!
Fetei i s-au înmuiat picioarele când l-a auzit, iar inima-i  bătea aşa de repede mai, mai, să-i sară din piept!Doar ochii, îl priveau cu dragostea cea mai curată din lume.
-Am visat zi şi noapte la clipa asta, iar Dumnezeu mi-a ascultat ruga.Eşti totul pentru mine, iar că să te fac fericit, m-am dat deoparte!
-Nu mă întreba nimic,doar te iubesc şi vreau să te căsătoreşti cu mine, te cunosc mai bine decât mă cunosc pe mine…si prinzându-i capul între palme o sărută cu dragoste, iar buzele lor fierbinţi, s-au unit, pline de dorinţă şi aşteptare, iar din ochii ei..curgeau stropi din roua dimineţii, sub formă de boabe de mărgăritare!

DE

VALY PLUGAR 27 IULIE 2014

PS.INSPIRAT DIN CAZ REAL!6iej52

