FRAŢII

FRAŢII
Erau odată doi fraţi, deosebiţi ca şi caractere, dar aveau iubire unul pentru altul.
Unul lucra, ca să-şi poată întreţine familia, celălalt,era foarte leneş!
Când avea nevoie de bani, venea la fratele lui şi-i cerea..spunându-i
-Ajută-mă, doar suntem fraţi,într-o zi ..am să ţi-i înapoiez..
L-a ajutat ani de zile, banii nu ia  mai văzut , dar cel mai mult îl durea faptul că fratele lui, era un pierde vară, nepăsându-i de nimic .Şi s-a hotărât..
Într-o zi, când a venit ,iar, după bani, i-a spus:
-Am dar nu-ţi mai dau…am greşit că mereu te-am ajutat iar tu te-ai bazat doar pe mine, uitând că tu eşti în pielea ta.Dacă te ajută cineva mereu , tu niciodată nu o să-ţi dai silinţa să faci ceva, în viaţă!Am să-ţi dau de mâncare,până găseşti de lucru, dar bani, nu mai vezi de la mine!
S-a supărat pe el, dar până la urmă nu a avut ce face şi a mers la muncă.Când a realizat ce bine este să fii independent financiar, într-o zi îi spune fratelui său:
-Mulţumesc, ai avut dreptate, nu mi-am bătut capul cu nimic pentru că mama, apoi tu,mereu mi-aţi întins mâna , fără să fac nimic pentru mine!
Dacă eşti sănătos, e păcat să depinzi de cineva ,mereu, uitând că viaţa unui om nu ţine o veşnicie!
Astăzi, sunt 2 familii foarte frumoase, gospodari, şi se iubesc ca…fraţii!
Ps.Înspirat din caz real.
VALY PLUGAR 1IULIE 2014

