BEŢIVUL

BEŢIVUL

Pe-o cărare aproape lină,
Şerpuit, mergea un om.
Sub raza de lună plină.
Cuiva cânta cu dor.

Azi de dorul tău iubito,
Iar am fost să beau ceva.
Dacă viaţa mea e tristă,
Prin băut mai scap de ea.

Şi ce dacă-mi beau banii,
Şi copiii mor de foame.
Tot degeaba îmi trec anii,
Când n-am pic de alinare.

De  n-am bani mă împrumut,
La nimeni nu mă gândesc.
Merg în birt, iar la băut,
Tot cu cine nimeresc.

Am băut că aşa-i în viaţă,
Mâine, iarăşi am să beau.
Spun lumii că ea e beată,
Când eu beau că aşa vreau.

Astăzi beau de bucurie,
Mâine  va fi  de necaz.
Viaţa fără veselie,
Un motiv ca să beau azi.

Cine viaţa mi-o înţelege.
De ce cu tine vorbesc.
Oare ce mai pot culege,
Când doar noaptea mă trezesc.

Beau că am asta în sânge,
Făr” de nimeni să ascult.
Când copiii-n casă plânge,
Nu-mi pasă că te-a durut.

Un prieten bun îmi este
Sticla,curge ne-ncetat.
Viaţa mea nu-i o poveste.
Iară eu mereu sunt beat.

De familie nu-mi pasă,
Iar de lume,nici atât.
Sticla să-mi fie pe masă,
Şi iar m-apuc de băut!

DE
VALY PLUGAR 30 IUNIE 2014

