MAMA ŞI FETIŢA

MAMA ŞI FETIŢA
Viaţa îţi oferă întâlniri cu fel şi fel de oameni, cu fel şi fel de poveşti.
Într-o zi o fetiţă de 10 ani a dispărut de la şcoală, după ieşirea de la ore, mama ei aşteptând-o în zadar la locul de întâlnire.Ca orice mamă din lume, a cuprins-o disperarea.A întrebat în stânga şi-n dreapta, dar nimic.
Cu ochii umflaţi de lacrimi şi cu spaimă-n suflet a ajuns la poliţie.Poliţia a sunat-o după câteva ore, bucurând-o că fetiţa a fost găsită.Fericirea s-a aşezat pe chipul mamei, care a plecat într-un suflet după ea.Fetiţa când a văzut-o, a izbucnit în plâns şi a zis: mami, iartă-mă”; mama ,cu ochii plini de lacrimi ,a strâns-o în braţe, cu toată dragostea dar şi disperarea unei mame.. Au plecat acasă, a spălat-o, i-a dat să mănânce, fără să o întrebe nimic, doar îmbrăţişând-o, tot timpul.A doua zi când fetiţa a venit de la şcoală, i-a adus aminte mamei că azi e ziua unei colege, căreia i-a promis că vine la petrecerea ei.
Zice fetita:
– Mami, sigur nu mă laşi, pentru cele întâmplate ieri, la care mama răspunde:
-Te las ,pentru că o promisiune, e promisiune şi tu ,doar, te-ai rătăcit, cum mi-au spus cei de la poliţie, luându-te după acei cântăreţi ambulanţi, ai străzii.
-Mami, trebuie să vorbim şi de asta?, întreabă fetiţa:
– Da, pentru că noi , două,eram un duo dinamic, ne spuneam orice, răspunde mama.
-Tu eşti de vină că nu mai suntem un duo dinamic, ţi-ai făcut un prieten de când tata a murit, te vei căsători cu el, şi-ţi vei petrece mai mult timp cu el decât cu mine; şi-atunci cum să mai fim aşa apropiate, spune plângând,fetiţa.
– Credeam că-ţi place de el, zice mama!
-Îmi place, dar crede-mă că nu sunt pregătită să am o familie nouă, mi-e dor aşa de mult de vechea familie, spune trist, fetiţa.
-Am greşit faţă de tine că nu ţi-am spus intenţiile mele, iartă-mă şi hai să fim din nou acel duo dinamic, mamă şi fiică!
-Te iubesc mami, ai, doar,răbdare cu mine; într-o zi, sigur, am să-ţi spun că doresc un tată!
S-au stâns cu dragoste în braţe, iar din ochii mamei curgeau râuri de lacrimi, dar de fericire!
DE VALY PLUAGR 23 MARTIE 2014

