BĂTRÂNA

BĂTRÂNA
O zi obişnuită de sâmbătă, cu forfotă mare prin pieţele arădene!
O bătrânică, cu doua sacoşe mari în mână, nu-i atentă la drum, se împiedică şi cade.Majoritatea produselor, se împrăştie în toate părţile!Fiind aproape de ea, mă aplec să o ajut să se ridice, dar ea zice:mă pot ridica şi singură, e vina mea că am căzut;dacă vrei să mă ajuţi, culege-mi produsele împrăştiate!
Le-am cules, i le-am pus în sacoşe iar bătrânica s-a ridicat singură, după care -mi zice: mulţumesc pentru ajutor, dar toată viaţa m-am ridicat singură, când soarta m-a lovit!Dacă te înveţi să depinzi mereu de cineva, nu o să fii niciodată fericit cu adevărat;persoanele de lângă tine, doar Dumnezeu ştie cât le ţine pe pământ!
Atunci n-am înţeles ce-a vrut să-mi spună, dar azi, viaţa ,mi-a demonstrat, din plin, vorbele ei!
DE
VALY PLUGAR

