PRIMUL SĂRUT

PRIMUL SĂRUT

Mi-ai îmbrăcat sufletul în culori de curcubeu.
Ţi-am îmbrăcat inima în parfum de floare,
Pe drumul cu iubire, tu şi eu,
Ne dăm, deşert arid şi oază de răcoare!

Te-am ales cu inima fără să ştiu de ce.
M-ai ales cu sufletul, fără să ştii cum.
Fericire şi durere, astăzi ştim cum e,
La noi focul arde,dar nimic nu-i scrum!

Te-am privit cu ochii mei, hrăniţi cu durere,
M-ai privit cu ai tăi, ca aştrii strălucind!
Un joc de lumini,ce ne dă putere,
Şi prin ei, inima ne-am prins!

Te-am privit cu buzele mele ,însetate de dorinţă,
Mi le-ai dat pe-ale tale,otravă atât de dulce.
De-atunci , ne-am prins în neputinţă,
În mrejele dragostei, care nu se duce!

Atunci când te-am văzut, am ştiut că luna
Luminează pământul şi în miezul zilei!
Şi timid, dar fericit, ţi-am sărutat gura,
Primul sărut, amintire, care veşnic vă rămâne!

DE
VALY PLUGAR 9 IUNIE 2014

