DRAGOSTE

ASISTENTA ŞI PACIENTUL

Pe drumul vieţii , presărat cu soare sau nori, un bărbat se îmbolnăveşte şi este internat în spital.Găsindu-i ceva complicaţii, timpul de spitalizare a fost mai mare.
Deja cunoastea asitentele , când într-o dimineaţă întră asistenta şefă ,cu două asistente noi, spunându-le să facă injecţiile, indicându-le la fiecare ,rândul de paturi.Tânărul internat, avea patul către geam şi era curios să vadă de aproape, asistenta care-i va  face injecţia.Se apropie de patul lui o tânără , draguţă, cu o privire foarte senină şi pătrunzătoare!Când o vede, a  simţit o atracţie foarte puternică faţă de ea şi, ironic, se trezeşte zicându-i:
-Ai grijă să nu mă doară;se vede că eşti începătoare, n-aş vrea să să se rupă acul ,în mine!Uimită, pentru câteva secunde, zice:
-Doar nu ţi-e frică de-o injecţie,te văd băiat mare!
El s-a fâsticit, asistenta  ia-a făcut injecţia şi l-a întrebat dacă l-a durut, la care el răspunde:
-Nu, chiar ai mâna uşoară şi îmi cer scuze pentru ce am zis, a fost doar o scăpare.
În zilele următoare, de câte ori cădea  tura ei, ea îi făcea injecţia iar el se îndrăgostea pe zi ce trece, tot mai mult de ea.O căuta şi la cabinet,glumea cu ea şi se părea că nici el nu-i este indiferent.
Şi a venit ziua externării, el o caută şi-i spune:
-Mulţumesc pentru tot, sper să nu mai vin niciodată în spital, să nu mai fiu bolnav, privind-o foarte insistent, la care ea răspunde:
-Nici chiar pe mine să mă vezi, nu mai vii?
-Îmi doresc din suflet să te văd dar nu aici;dă-mi un număr de telefon, să te sun , că trebuie să vorbim.
-Nu pot, dacă vrei să mă vezi, mă cauţi doar la spital, răspunde ea.
A ieşit din spital iar o săptămână a trecut prin chinurile iadului, gândindu-se dacă să o caute sau nu, fiind foarte orgolios.Până la urmă dragostea pentru ea a învins orgoliul şi într-o zi s-a trezit cu el, căutând-o.
-Ţi-a luat timp mult să mă vezi, dar spune-mi  ,de ce  mi-ai cerut  numărul de telefon.
-Îmi placi foarte mult, iar zilele astea am crezut că înebunesc de dorul tău, deşi sunt o fire orgolioasă , iată-mă aici, cu inima aprinsă pentru tine, fără să ştiu dacă şi tu simţi ceva sau nu.
-Nu te îndrăgosti de mine, nu-ţi pot răspunde la fel;credeam că vrei să mă vezi ca de la pacient la asistentă!
Vorbele ei l-au năucit, tot ce-a sperat şi visat se prăbuşea ca un castel de nisip.Fără a lăsa a i se vedea trăirile interioare,îi zice:
-Acum e pra târziu, ca să nu mă mai îndrăgostesc.Te iubesc mult şi am să fac tot posibilul să te cuceresc.
-Stai departe de mine o perioadă,analizea-ţi sentimentele şi apoi caută-mă, spune fata.
El a plecat , bolnav de ..dragoste , a mai cautat-o de câteva ori dar a primit acelaşi răspuns, deşi ochii ei , spuneau altceva.
Firea lui orgolioasă a iesit iar la suprafaţă şi deşi o iubea foarte mult, a lăsat-o în pace.Singurul lucru cu care se mai consola ,era că mergea des s-o vadă ,de la distanţă, fără ca ea să ştie.
În perioada asta, i-a ieşit în cale o fată, cunoscând-o la cafenea , o fată ,care-i făcea ochi dulci. I-a spus că-l place de mult, dar el n-a avut ochi niciodată pentru ea.Se gândea prea mult  la asistentă ca să asculte despre sentimentele ei,I-a spus pe cine iubeşte iar fata din cafenea i-a devenit cea mai bună confidentă,o bună prietenă.Intr-o zi îi zice:
-Dacă o iubeşti aşa de mult, de ce ai renunţat aşa de uşor la ea?!
-N-am renunţat, n-am de gând să renunţ, doar că m-a respins şi asta înseamnă că nu simte nimic pentru mine.Încă aştept să-mi dea un semn, o speranţă, ca să o caut.
Intre el şi fata din cafenea s-a legat o prietenie foarte frumoasă iar ea mereu îl încuraja şi-l făcea să spere că într-o zi va fi cu asistenta.De multe ori mergeau amândoi şi o priveau de la distanţă, iar pentru el erau momentele cele mai frumoase din viaţă dar şi cele mai triste.
La aproape de la un an de la ieşirea din spital, prietena lui zice:
-Vreau mâine să ne vedem la o cafea să-ţi fac cunoştinţă cu o prietenă foarte bună de a mea, să vedem poate o placi pe ea, dacă pe mine nu m-ai plăcut.
A doua zi, merge în cafenea şi acolo prietena lui mai era cu o fată, cu spatele la el, iar când se întoarce, el rămâne ..ca la dentist:fata era asistenta!
-Fă cunoştinţă cu sora mea, poate o placi, dacă pe mine nu m-ai plăcut, dar sigur o cunoşti, spune ea .râzând în hohote.
El se holba când la una când la alta, ele râdeau de se uita toată lumea la ei, după care asistenta zice:
-Când am văzut că nu mă mai cauţi, am trimis-o pe sora mea să te consoleze, am fost sigură că mă iubeşti şi nu te vei îndrăgosti de ea, amintindu-ţi, zilnic de mine.
El şi-a revenit, zâmbetul i-a venit pe faţă şi -i spune:
-Dacă mă iubeşti, de ce m-ai respins?
-Pentru că a trebuit să-mi fac ordine în viaţă, să pun capăt unei căsnicii urâte, făcută la comanda părinţilor şi nu am vrut să te implic deloc ,în problemele mele. A fost un divorţ urât iar azi sunt liberă ca pasărea.
A rămas foarte uimit ,auzind  că a fost căsătorită!
-Dacă mi-ai fi spus, m-ai fi scăpat de mult chin şi nu te-aş fi lăsat să treci singură prin toate!
-N-am trecut singură, ai fost mereu lângă mine, mi-ai dat zilnic putere, când îi spuneai surorii mele ce mult mă iubeşti şi nu vei renunţa niciodată la mine, spuse ea, privindu-l cu o privire aşa de îndrăgostită, încât el se simţi ..pierdut în imensul ocean , din ochii ei!
-M-ai făcut cel mai fericit dintre muritori, am murit dar azi am înviat, datorită dragostei tale!Am ştiut de la început că destinul meu eşti tu, când ţi-am privit ochii, prima dată!
S-au sărutat, cu lacrimile  curgându-le de fericire iar petalele florilor s-au deschis şi mai tare, în taina dragostei din univers!

DE
VALY PLUGAR 13 APRILIE 2014

