URA PRINDE PERSOANE NEVINOVATE LA MIJLOC

Răutatea nu are limite, dar bunătatea învinge de mai multe ori.
Un om ura pe altul foarte mult.Ura lui era cunoscută de toată lumea din jur, dar motivul nu-l ştia nimeni.Erau vecini, se salutau, dar atât.
Intr-o zi locuinţa omului rău este spartă de nişte hoţi iar din casă îi este furată o sumă de bani.
Merge la al 3 lea vecin şi-i spune

-:Duşmanul meu mi-a spart casa, la poliţie am spus că tu ai văzut că a fost el ,aşa că trebuie să mă susţii. Acesta a rămas foarte surprins şi nu a zis nimic.Cunoştea povestea de ură şi se aştepta la orice, de la cel rău.
A venit poliţia, l-a chemat pe al 3 lea vecin şi l-a întrebat dacă e adevărat ce a spus reclamantul, la care el a spus adevărul ,cum a fost învăţat să mintă împotriva unui om, care nu i-a făcut nimic ,niciodată.Toată treaba i s-a părut poliţiei cusută cu aţă albă şi l-a făcut pe cel rău să recunoască că nu i-a spart locuinţa nimeni, dar din ură ,a vrut a vrut să se răzbune , inventând fapta cu spartul.
-Asta am înţeles, dar de ce ai vrut să implici şi a treia persoană?întreabă mirat poliţistul
-Pentru că el este un om bun şi m-am gândit că o să mă susţină????!!! răspunde el.
După ce a primit amendă, intr-o bună zi s-a mutat de acolo…iar de atunci, nimeni nu mai ştie pe cine mai urăşte.
Omul care a fost acuzat nevinovat de furt,a fost impresionat de gestul vecinului al 3 lea iar astăzi sunt cei mai buni prieteni din lume ,iar familiile lor, mai ceva ca fraţii!

DE

VALY PLUGAR ..6 APRILIE 2014

