BĂTRÂNĂ ŞI CÂINELE

BĂTRÂNA ŞI CÂINELE

Pe-o băncuţă , într-o curte,
O bătrânică stătea.
Ar fi vrut să spună multe,
Dar n-avea cui povestea.

S-a uitat tristă la câine.
Ce stătea şi o privea.
Din mână, i-a dat o pâine,
Că sărmanul ,orb era.

Un prieten credincios,
Tu mi-ai fost , toată viaţa.
Pe drumul lung şi frumos,
Tu-mi alini, bătrâneţea.

Mă asculţi, dar nu-mi răspunzi.
Ce tineri am fost odată!
Am avut copii, părinţi,
Azi, nu-i nimeni pe la poartă.

Toţi din viaţă au plecat,
Intr-o lume fără vise.
M-ai aud a lor oftat,
Le simt lacrimile triste.

Dumnezeu zile mi-a dat,
S-o mai duc pe acest pământ.
Cu dureri şi cu oftat,
Până merg în cerul Sfânt.

Dacă într-o noapte vine,
Moartea crudă să mă ia.
Mă gândesc numai la tine,
Că n-ai ochi să poţi vedea!

Şi mă rog ca să nu mor,
Să te văd plecat pe tine!
Şi în lumea fără dor,
Eu cu ai mei şi tu cu câine!

De VALY PLUGAR…30 IANUARIE 2014

