ŢI-AM PUS ÎN DEGET UN INEL

ŢI-AM PUS ÎN DEGET UN INEL

Pe nisipul fierbinte de la mare,
Păşeam desculţ, tălpile îmi ardeau.
Am simţit cum dintr-o dată, inima tresare,
De şoapte de iubire, din mare veneau.

Din spuma albă a mării, ai ieşit
Zeiţă întruchipată, în chip de femeie!
Nisipul fierbinte, în inimă a venit,
Aprins şi mai tare, de a ta scânteie!

Atunci din muta contemplare
A ochilor, orbiţi de frumuseţea ta
M-am trezit, simţind că mă doare
Atâta iubire,în suflet, erai,  mireasa mea!

Şi îmbrăţişaţi,privind apusul de soare,
Ţi-am pus în deget un inel!
Pe el scria că dragostea nu moare,
Când două inimi ard, în acelaşi fel.

Când roua dimineţii a sosit,
Iar marea, calmă,se trezea la viaţă.
Sfioasă, un inel mi-ai dăruit,
Pescăruşii fiind martori,la iubirea noastră!

De

VALY PLUGAR ..28 IANUARIE 2014

